Gå til innhold

"Alle vil bli rik".

Anbefalte innlegg

Skrevet

"De som sier de ikke vil det, lyver".

Så, innrømmer dere at dere vil bli rik, eller er dere løgnere?

Skal ikke nekte for at jeg vil ha evnen til å drite penger.

Skrevet

Å være rik hadde ikke vært meg imot nei... hvem ville sagt nei til masse penger??

Skrevet

Selvfølgelig vil jeg bli rik(ere).

Skrevet

De rike tror det viktigste i verden er kjærlighet.

De fattige vet at det er penger.

Skrevet

Selvfølgelig, men det kommer litt ann på hva man må ofre for å komme dit da.

Skrevet

Sier ikke nei takk til rikdom nei. Er ikke den rikeste i verden, så sier ikke nei takk til det :)

Skrevet

Den skulle kanskje vært omvendt?

De rike tror det er penger, men de fattige vet at det er kjærlighet?

Skrevet

Trenger ikke bli mange milliardær, men at det hadde kommet rullende inn noen millioner på kontoen hadde jeg ikke sagt nei til.

Men det kommer jo ann på hvilken måte jeg hadde blitt rik på, lotto, arv e.l JA TAKK!! :) Rane en bank, snulte på noen e.l NEI TAKK! Da klarer jeg meg fint med de kronene jeg har :)

(Ja, satt litt på spissen med ran osv)

Skrevet

Hva defineres som rik da? Hvor mye penger har man da? Jeg har ikke noe stort ønske om å ha 20 mill på konto, men selvfølgleig ønsker jeg meg et stort fint hus med hage og riktig beliggenhet. Jeg kunne godt hatt penger til hushjelp og gartner også...

Skrevet

Har man nok, så skulle man alltid gjern ehatt "Litt til",- og akkurat den evenen til og "ville ha litt mer"; er vel grunnen til at vi lever?

Jeg tenker litt sånn, hvis jeg hadde hatt ustoppelig med penger, så hadde jeg kunn ekjøpt meg hva jeg ville, når jeg ville..Kunne dratt dit jeg ville, når jeg ville, hvor lenge jeg ville.

Men jeg er enenkel sjel og ser at jeg TRENGER mål og strekke meg mot og jeg TRENGER noe og glede meg til, hvis ikke blir jeg nærmest "apatisk":..

Ta for eksempel ferie...GLeder meg veldig til ferien og fri fra jobb,- men i feriukene så har man jo ikke helg og glede seg til, det har man når man jobber mandag til fredag...Og glede seg til ferie REISEN er også en stor del av moro, om jeg kunne ha reist med en gang jeg bestemte meg for mål, så hadde det ikke vært like moro, med andre ord.

Og så har vi gleden over og ønske seg ting, det være seg en rådyr kjole (i forhold til økonomi) eller en ny bil el,- og det og måtte spinke og spare og jobbe litt ekstra, gir en EKSTRA lykkerus når man oppnår å eie den tingene...Hva om man bare kunne kjøpt seg dette, uten og tenke mer på det,- da hadde gleden blitt kortvarig, man hadde mistet gleden ved og glede seg og se man kommer nærmere og nærmere målet.....

Neida, jeg kunne også tenkt meg litt mer penger, men jeg føler jeg har godt av og måtte flede meg til og jobbe litt for ting jeg ønsker meg:o)

Skrevet

Mitt mål i livet er på ingen måte å bli rik. Lyver ikke når jeg sier det. Men når det er sagt kunne jeg noen ganger øsnke at jeg hadde LITT mer penger... men ikke rik. Tror jeg blir en drittsekk hvis jeg får for mye penger mellom henda.

Skrevet

Vinner jeg noen milioner i lotto, så hadde jeg ikke blitt lei meg for å si det sånn, hehe.

Skrevet

Ja, skulle gjerne vært rik! :-) Ikke så rik at alle visste hvem en var, men såpass at vi kunne bli gjeldsfrie, slippe å være avhnegig av høy jobbinntekt(bare drevet litt småjobbing for seg selv, med litt inntek), reise hvor vi ville og ikke måtte tenke på om det er dekning på konto om man vil kjøpe noe osv.

10 mill. dollars, akkurat passe sum!

Skrevet

"Du er kanskje fattig på peng, men på mange måter rikere enn de fleste på din alder".

Sitat fra mammaen min :)

Jeg har to av de herligste barna man kan tenke seg, verdens beste kjæreste, samboer og bestevenn og ubegrenset kjærlighet fra disse.

Jeg er rik på den måten som betyr noe for meg.

Men en mill eller to?

Tja.. Hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg er rik på kjærlighet og vennskap.

Men gud hvor godt det hadde vært om man var rik på penger også :)

Skrevet

Med mye penger får man ikke flere venner, men bedre uvenner.

Om jeg eller samboer noen gang vinner i Lotto, skal ikke vårt navn vises på TV.

Skrevet

Ja takk, jeg vil gjerne bli rikere på PENGER :D

Skrevet

"Penger gjør en ikke lykkeligere, men det gjør ikke fattigdom heller", var det en eller annen forfatter som sa.

Skrevet

Vi har god råd i vår familie, men jeg hadde ikke takket nei til flere penger, nei... ;) Ikke på enhver bekostning, selvsagt, men det er klart at flere penger gjør livet enklere å leve.

Skrevet

En ting er sikkert. Det er at det er bedre å være rik og ulykkelig enn å være fattig og ulykkelig.

Skrevet

Jeg hadde gjerne blitt rik :)

Så nettopp ett flott hus til 9,5 mill jeg har lyst på. Drømme drømme.

Skrevet

Njaaaei, rik? Ønsker meg nok penger til å kjøpe istedetfor å leie, bli gjeldsfri og ha litt til overs ja. Men har ikke noe ønske egentlig om å ha så mye at jeg aldri trenger å jobbe..Det gjør meg vel til løgner det da ;) Men å slippe å snu på hver femtiøring hadde vært fint.

Skrevet

Trenger ikke materiell rikdom for å være lykkelig :o)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg kunne f.eks tenkt meg å vunnet jackpotten på eurolotto ;) Hehe. Men jeg ville ikke bygd meg noe gigahus eller kjøpt alt det som var dyrt og "fint". Jeg har en drøm om å kunne starte prosjekter for å hjelpe de som trenger det, dra til steder hvor det ikke er så bra skoler og gjøre noe med det. Få til bedre informasjon om HIV og andre smittsomme sykdommer i Afrika osv osv.

Selvfølgelig ville jeg brukt litt penger selv også, kanskje kjøpt et litt slitent hus å pusse opp det, slettet gjelden min, og gitt noen millioner til venner og famile.. (hvis 200 000 000 mill hadde havnet på min konto skulle jeg ikke ruget på alt selv, snakker vi 1.mill er så klart saken en annen..hehe)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

hehe... 200 000 000 mill..smør på flesk..sorry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...