mornr2 Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Har slitt med høyt blodtrykk og lavt stoffskifte +++ , og blir derfor fulgt ekstra opp! Skal til en kontroll i dag og gleder meg til dette! Blir spennende og høre hva de kan fortelle meg om baby denne gangen! Håpet er jo at de sier at fødselen kommer til å starte i natt!!! (ingen tegn på det altså....) hehe krysser fingrene.....
Lillegull2011 Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Spennende! Hold oss oppdatert her inne? Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til!
miepia30 Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Jeg er på slik sjekk nå. Ctg var fin, venter på blodprøver og ultralyd. Er på sjekk pga intens hodepine og brekninger og slik startet svangerskapsforgiftningen min i forrige svangerskap. Er 37+4.
mornr2 Skrevet 26. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2011 Huff da... Krysser fingrene for at du ikke har svangerskapsforgiftning denne gangen.... ;-) masse masse lykke til! Oppdater du også da?
mornr2 Skrevet 26. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2011 Jeg ble veldig glad i dag! De roer ned kontrollene da jeg ikke har svangerskapsforgiftning. Vår lille prinsesse har det strålende og bruker masse energi på å bevege seg! (ikke noen overraskelse at hun er aktiv, men moro at samtlige leger vi har vært hos påpeker akkurat dette!) Videre skal det kun være en kontroll i uka, og den skal tas hos fastlegen. Frøkna lå så dypt nede i bekkenet at lege hadde litt problemer med å få frem et godt bilde, men det var ikke festet enda! Hurra!!! Da kan jeg stresse ned litt og forsøke å kose meg litt den siste ventetiden! (til tross for alle plagene som følger med) ;-D
mornr2 Skrevet 26. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2011 Forresten veier hun nå 3400 gr ;-D
miepia30 Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 oppfyller ikke kriterier for svangerskapsforgitning helt ennå, men noe kan godt være på gang da både urin, Bt og blodprøver var i grenseland. Det som var mest urovekkende var at baby tidligere har blitt estimert til å ligge på 80 percentilen, altså var hun stor, og lå an til å bli 4 kilo til termin. Om hun hadde fulgt kurven sin skulle hun nå vært rundt 3300. Men nei, nå ble hun målt til 25 percentilen og anslått til 2700 gram. Lille snuppa mi. Så vi skal inn på ny vanlig kontroll av Bt og urin på mandag, og CTG og tilvekstkontroll ultralyd på fredag om 1 uke. Hvis hun ikke kommer ut før den tid da, og det kan hun godt gjøre. Har saftige kynnere hvert 4 minutt som vises godt på registrering og røsker godt nedider
mornr2 Skrevet 26. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2011 Mye som skjer fremover med kontroller for deg da!! Du får ha lykke til fremover! Jeg syntes det blir mer og mer spennende å følge med her inne! Folk man har fulgt lenge nærmer seg fødsel med stormskritt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå