Gå til innhold

Oppdatering fra meg med voldelig mann,Rogaland

Anbefalte innlegg

Jeg kom meg aldri vekk etter sist jeg skrev innlegg her.

Nå ligger jeg på sykehus med brukket kinnbein. .

Jeg har nettopp hatt samtale med barnevernet som slår hardt ned på denne saken. Jeg må gå NÅ!

Det er så ufattelig vanskelig, men nå ser jeg at jeg skulle bare gått etter forrige episode, så hadde jeg sluppet å ligger her med brukket kinnbein.

Dette får være en advarsel til dere andre der ute som tenker at ting blir bedre av seg selv. Det gjør det altså ikke.

Herregud så jævlig livet mitt er nå!

Noen som kan oppmuntre meg litt?

Fortsetter under...

Nå har DU sjansen til å endret DITT liv. Og barnets! Det blir vanskelig men på sikt er dette det beste for deg og den lille.

Du fortjener bedre. Stå på og søk hjelp og støtte hos venner! Husk at du er en sterk, selvstendig kvinne, ja, det sterke kjønn:)

KLEM!!!

Det høres sikkert helt forferdelig ut, men barnevernet setter nå krav til deg som mor om å komme deg vekk fra far. Men tro meg, det er til det beste for alle sammen. Dette er en gylden anledning til å ligge i sykesengen uforstyret fra den voldelige mannen din og planlegge hvordan du skal komme deg ut av det! Bruk alle du har rundt deg. Lykke til!!! :)

Kjære deg!

Hva du enn tror: Livet ditt er ikke jævlig nå. Livet ditt var jævlig FØR.

Du står nå ved porten til et helt nytt og mye bedre liv, gled deg!

Gå gjennom porten, ikke snu deg. Gå aldri, aldri tilbake til Før.

Varme klemmer.

Annonse

Bruk støtteapparater rundt deg (bv, krisesenter) og venner/familie. Hva skjer fremover med ham - bør han få en slags politiutstedt 'restriksjon' på å komme nær deg (kommer ikke på hva det heter i farten...).

LOV oss at du også tar imot tilbud om psykolog, det vil hjelpe enormt på veien videre, finne tilbake til selvbildet, til de tunge stundene som vil komme fremover. Jeg opplevde selv en voldelig stefar, mor fikk gjennområ så det holdt - jeg skulle gått til psykolog minst 15 år tidligere!

Vet ikke hvor liten barnet ditt er men hun trenger all støtte/ forutsigbarhet/ trygghet og kjærlighet som omgivelsene kan gi h*n.

Og nå - GRATULERER MED NYTT LIV!! Nå vil alt bli myyyye bedre!

Nå må du benytte deg av all den hjelp du kan få, både praktisk og økonomisk selvfølgelig, men også psykisk. Du vil trenge støtte fra familie og venner, la de seg hva mannen har gjort mot deg og ta imot omsorgen de vil gi deg!

Heldigvis er nå barnevernet klar over hvordan han er og kan gi deg den støtten du trenger for å komme bort, du vet også nå at de aldri vil tillate at du tar barna med tilbake til han.

Fortiden kan du ikke gjøre noe med, men fremtiden kan du forme som du vil. Skap det et godt og trygt liv for deg og barna dine nå, det fortjener dere virkelig.

Masse masse lykke til. Stor klem.

Jeg går utifra at du anmeldt han nå? Hvis ikke gjør vel sykehuset det. Og du bør da kreve besøksforbud og at du får voldsalarm! Har tenkt på deg, håper du får det fint videre, og at han ikke ødelegger livet ditt mer, det kan vel bare bli bedre, etter livet med denne mannen! Klemmer og varme tanker fra meg:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...