beccis'en Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Har de siste dagene vært dårlig i magen/løs mage. Har lest i flere innlegg her at det er mange som har dette. Er det noen som vet hvorfor vi får det nå på slutten? Noen spesiell grunn?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Ingen aning - samma här men födsel tror jag inte jag kan hoppas på ... :0(
Lillegull2011 Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Noen mener at det er hormoner som påvirker slik at kroppen tømmer tarmene automatisk før fødsel. Selv har jeg slitt med "rar" mage lenge så det er ikke noe tegn på at fødsel er nær for min del. Tror grunnen for jeg har hatt det er alt som presser på tarmene.
2011 Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Jeg har vært sånn i snart 3 uker, så ingen grunn til å juble Hehe.
beccis'en Skrevet 26. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2011 hehe.. hadde ikke blitt mye jubel på meg. Det hadde vært litt for tidlig. Vil helst ha de der i 4 uker til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå