Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #1 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg vet ikke ås mye om denne mannen. Men vi snakket en gang om det var noen "kjekke" på jobb og da var det flere damer som nevnte han her.. Jeg trodde han var i begynnelsen av 30årene men han er visst over 40. Jeg syns ikke han er så veldig kjekk selv, jeg liker "vanlige" menn, helst med masse skjegg, han her er sånn modell-tryne.. Uansett, for noen måneder siden husker jeg han klaget sånn på kvinnfolk og vi er sånn og sånn og det er så irriterende osv.. Skulle trodd han var midt i en krangel med dama eller noe.. Men spurte ikke noe spesielt om det. Jeg har inntrykka v at han har samboer men vet lite om han. Så jeg vet ikke. Tingen er, han har begynt me dlitt "frekke" kommentarer og blikk, noe jeg av og til kan synes er upassende siden vi jobber med barn (jeg i skole, han i sfo) Jeg er miljøterapeut, og er mest på et spesielt barn, som trenger hjelp på do og en gang kom han med kommentaren "kan du hjelpe meg også etterpå" med et lurt smil. jeg bare spøkte tilbake og han sa "du kan holde den" Tror han prøver å si ting sånn at ungene ikke forstår men av og til er jeg redd de kan fange opp ting likevel.. Han setter seg alltid med meg hvis vi har pause sammen og virker veldig interessert.. Det er greit nok men.. I går var vi ute i det fine været. "Jeg liker musa di!.. eh flaggermusa! hehe" (tatovering) og så går han videre, snur seg og blunker.. Når jeg skriver dette og leser det selv, ser jeg egentlig at det er veldig upassende.. Men han er altså svensk, kanskje det er andre normer der.. Hva synes dere? Jobber stort sett med 2.trinn så det er de som får med seg hva han sier. De forstår det sikkert ikke men... Vet aldri hva de kan fange opp. Tenk om noe blir nevnt hjemme hos foreldrene? :-/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143511773-upassende-eller-uskyldig-fl%C3%B8rting-p%C3%A5-jobben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Del Skrevet 26. august 2011 Vel, her på jobben snakkes det utrolig mye fjas, også endel sexprat. De fleste er opptatte, men uskyldig flørt og tøys tillater vi oss likevel. Men her er vi flere, er et tett og nært miljø, kjenner hverandre godt, og alle skjønner at det bare er tull. Og vi er jo helle rikke i nærheten av barn. Så om en av mine kollegaer hadde sagt noe slikt, hadde jeg bare ledd og svart tilbake med samme mynt. Men dette kommer jo an på settingen, og om man kjenner hverandre så godt at man kan komme med slike fjåsekommentarer uten at det blir misforstått. Jeg ville jo ikke hatt samme språkbruken på en skole/barnehage som jeg har her på et mannsdominert industriområde. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143511773-upassende-eller-uskyldig-fl%C3%B8rting-p%C3%A5-jobben/#findComment-143511985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #3 Del Skrevet 26. august 2011 For det første kan du være sikker på at ungene forstår det. For det andre kan du være rimelig sikker på at han er interessert i deg; han driver og sjekker om du er med på seksuelle anspillninger. Er du det, regner han med at du ikke går av veien for noe mer. Så opp til deg hvordan du vil ha det. Min erfaring er at en flørt ikke er uskyldig hvis mennene får bestemme nivået på den. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143511773-upassende-eller-uskyldig-fl%C3%B8rting-p%C3%A5-jobben/#findComment-143512162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå