Gå til innhold

Kjeder meg... noen som kan underholde en som sitter på jobb uten noe og gjøre?? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei, da er vi i samme båt :-)

Har mentalt sett tatt helg allerede, så jeg orker ikke starte med noen større prosjekt nå i dag, selv om jeg absolutt har mulighet for det.

Så da sitter jeg her og switcher mellom DIB og outlooken min når folk går forbi, de kan nemlig se skjermen min ;-)

Jeg moret meg masse med disse i går:

http://damnyouautocorrect.com/

LOL:-D

Hva jobber du med da? Sitter sikkert på et kontor siden du sitter på PC? :-)

Haha, det høres akkurat ut som meg.....;) Her sitter jeg også klar med outlooken hvis noen tilfeldigvis går forbi.

Tusen takk for link, den har jeg tittet på tidligere, men skal søren meg lese igjennom alle nå. Herlig, kanskje en time løper avgårde.

Ja, jeg sitter på kontor. Jobber egentlig med prosjekter og rekruttering i olje og gassbransjen, men har ikke fått så mange "nye" oppdrag siste tiden. Er litt rolig her nå, i tillegg får jeg ikke de grommeste oppgavene nå når jeg er gravid. Skjønner jo at det er dumt å sette meg på 1 årige prosjekter når jeg går ut i perm om 5 mnd.

Hva driver du med da?

Annonse

Kjenner at jeg blir provosert av å se at folk får betalt for å gjøre ingenting på jobb. Avspaser heller, så slipper arbeidsgiver å betale dere lønn for å surfe på unyttige internettsider.

10.54: Det er ikke sånn verden fungerer. At arbeidstagere stiller opp når det er mye å gjøre og gjør seg 100% fleksibel med å avspasere når det er mindre å gjøre. Det er faktisk arbeidsgivers risiko at mengden arbeid går i bølgedaler. Sånn er det å være arbeidsgiver.

Vel, her MÅ vi innfinne oss på jobb, fordi det kommer kunder og leverandører innom hele tiden, til og fra. Og fordi det hele tiden kan dukke opp henvendelser, noe det som regel gjør.

Men som på alle andre arbeidssteder, går dette i bølger, og det er umulig å forutse når det blir rolig og når det blir travelt.

Ergo må jeg være på jobb, selv de tidene det er rolig. Innimellom rydder/arkiverer man, andre ganger gjør man småting man ellers ikke rekker gjøre- men noen ganger går man rett og slett tom for ting å gjøre. Men kan allikevel ikke gå fra jobb.

Så da blir man hengende på intetsigende sider på nettet, som DIB.

Men dere MÅ ordne dere med skjerm som ikke kan ses av tilfeldig forbipasserende, jenter :-)

Sender med en norsk side, jeg: http://www.humor911.no/

Og til deg som blir provosert: Min jobb er vanvittig intens, og jeg er faktisk pålagt å hvile hjernen med noe meningsløst innimellom.

Så det gjør jeg... DIB, for eksempel.

10:31 her

Jeg sitter også på kontor, er kvalitetsleder innen næringsmiddelbransjen.

Og i dag var det svært lite å gjøre på jobb... Tror jeg er egentlig litt umotivert for tida, så jeg er nok litt flink til å utsette oppgavene mine til jeg MÅ :-D

Jobber nok best under press.

God helg da! Håper dagen ikke har vært så alt for kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...