Gå til innhold

Jeg har fått lille gull!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten vår kom til verden 22 august, 4 dager over, veide 4036g og 51cm lang. Han ser ut som et lite lykketroll.

Gikk hjemme med "smertene" hele dagen og kom inn med 5 cm åpning i 18.30 tiden. Ble da sendt rett opp på føden. Fikk skryt for at jeg hadde gjort det meste av jobben hjemme. Men det var jo ikke så veldig vondt så.

Så kom gullet 23.25, så det gikk forholdsvis fort. Synes heller ikke det var helt for j......, var nok bare veldig redd og skeptisk og fikk epidural.

Valgte selv å bli klippet da jeg var redd for å revne (angrer på det nå for det er så vondt).

var på ullevål til i går og kom endelig hjem. Stusselig og dårlig service på hotellet må jeg si. Men føden på ullevål er veldig bra.

Koser meg hjemme, litt skeptisk og redd og liker ikke helt barnegråt. Lir litt lei meg selv. Men sånn venner man seg vel til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :) Jeg husker jeg også ble helt fortvilet med første barnet når han gråt... Men du venner deg fort til deg og lærer å tolke signalene has (er han sulten, trett eller hva), og da blir alt så mye bedre. :) Ha en fin barseltid!

Skrevet

Gratulerer med lillle gullet :)

Skrevet

Gratulerer:) Det var så vidt jeg turde å løfte på min første.. hehe.. livredd for å gjøre noe gale, livredd for å miste han i gulvet osv... men utrolig hva man blir vandt til:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...