hope2012 Skrevet 26. august 2011 #1 Del Skrevet 26. august 2011 Har nettopp fått konstantert SA. Fosteret ligger fortsatt i plommesekken,men det er ikke lenger noe hjerteaktivitet. Hadde natten før SA ble konstantert rielignende smerter og blødde veldig. Var på sykehuset i går og fikk 4 tab Cytotec. Tok disse i går kveld, men ingenting har skjedd. Jeg blødde før jeg tok disse, men etterpå har det nesten stoppet. Ble advart om veldige smerter på sykehuset og fikk resept på smertestillende. Men ingenting vondt og mindre blod kommer. nå er 14 timer siden tablettene ble satt inn. Hva gjør jeg?? Vil jo blir ferdig med dette så fort som mulig slik at jeg kan legge det bak meg og prøve på nytt. Ser her i forumet at noen har fått både to og tre kurer til ingen nytte og det har blitt utskraping uansett. Virker litt demotiverende!!!! Vurderer å ringe sykehuset og kreve en utskraping, men det er de vel lite lystne på. Det hele er vel egentlig et spørsmål om økonomi. Mye dyrere å booke en operasjonsstue med anestesi, lege og annet personell, enn å sende pasienten hjem med tabletter og en grusom smertefull abort- dersom tablettene virker da!!!! Tviler på om menn hadde funnet seg i dette dersom det var de som måtte gjennom det. Dette ble et laaaangt innlegg, men jeg lurer på om noen har erfaringer som meg og hva resultatet til slutt ble. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143511599-cytotec-vs-utskraping/
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Del Skrevet 26. august 2011 De vil nok unngå utskrapning om det ikke er nødvendig fordi det er fare for komplikasjoner med ethvert medisinsk inngrep. Selv sitter jeg og venter på at Cytotec skal virke, og håper inderlig jeg slipper å gå til utskrapning. Det siste jeg vil er at de stikker hull på livmora mi eller gjør noe enda verre. Husk på at leger er også mennesker, og mennesker kan gjøre feil... Da er pillene tryggere selv om de er mer smertefulle. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143511599-cytotec-vs-utskraping/#findComment-143512027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå