Gå til innhold

Mann som ringer kun sent på kveld/natt

Anbefalte innlegg

... er det noe å reagere over? Har møtt en mann på nett, som etter hvert tok telefonnummeret mitt og vi begynte å prate. Han virker veldig hyggelig, seriøs og med egne meninger, og har eneomsorgen for 2 barn. Det som JEG synes er rart, er at han ringer meg kun etter kl halv 12 på kvelden. Den første helgen han skulle ringe, gjorde han ikke det og skyldte på at han lånte bort laderen til mobilen til barna sine, og var tom for strøm. Jeg kjøper forklaringen svært dårlig fordi mannen er forretningsmann og bør ha telefonen tilgjengelig til enhver tid, også i helgene. Og når barna bor i samme hus, bør det være lett å få laderen sin tilbake, evt. kjøpe ny hvis den er blitt borte. De gangene han har ringt, skjer det alltid etter halv 12 på kvelden. Han jobber mye i ukedagene, og det KAN være forståelig at han ikke har tid før. Vi prater vanligvis i flere timer, og jeg synes det blir sent å ringe midt på natta når jeg skal tidlig opp neste morgen.

I går kveld var han ikke på jobb, men på besøk hos foreldrene. Er merkelig da at han ikke kan ringe før kl 12 på natten...

Er det jeg som er paranoid eller er det tegn på at han egentlig har dame, og derfor ikke kan ringe på dag- eller kveldstid?

Et annet spørsmål gjelder en annen mann jeg traff på nett - vi har allerede vært og drukket kaffe to ganger på kafe da jeg var på besøk i hans hjemby i forbindelse med jobb (er ganske lang avstand mellom oss). Nå vil han gjerne komme på besøk neste helg, men jeg vet ikke helt... Han virker veldig grei, og flere fra min vennekrets er også hans venner, og sier at han er veldig ordentlig og snill mann. Men det blir på en måte vanskelig å "hive han ut" hvis jeg blir lei av å ha ham på besøk, selv om jeg har gjesterom og plass ellers til ham her. Samtidig som barna kommer sikkert til å lure litt på hvem det er, siden de ikke kjenner ham som en av mine mannlige venner. Noen synspunkter?

Fortsetter under...

Siste først, jeg ville ikke tatt en "fremmed" mann inn på gjesterommet når barna var hjemme. Han fikk sove et annet sted og heller komme på besøk.

Jeg hadde aldri akseptert ringing midt på natten. Jeg hadde sagt klart ifra at jeg gjerne ville snakke, men før sengetid. Har han ikke anledning til å snakke til folkelig tid får han heller la være å ringe, senest halv ti er det greit å ringe. Kan jo helde han bare er et skikkelig B-menneske som pleier vandre oppe halve natten, men det hadde passet meg dårlig.

Får noen varsellamper på en mann som bare snakker om natta. Kan tyde på at han ikke bare har dame, men faktisk samboer/kone som må gå og legge seg før han kan ta sjansen på å ringe til deg.

Slikt har skjedd før.

Eller han kan bare være skikkelig B-menneske.

Ville vært LITT forsiktig.

Takk for svar. Det finnes ikke noen campinger i nærheten, så det kan bli litt vanskelig da hvis jeg ikke får brukt gjesterommet (mannen har 4 timers reisevei èn vei hit). Men jeg får prøve å finne en annen løsning likevel, har jo stadig venner og venninner som overnatter hvis de kjører langt og stopper hos meg :)

HI

Tenker også i de banene (samboer), selv om fyren har profil med bilde av seg selv OG barna på nettdatingsside, og er oppført som "singel" på facebook. Uggen følelse, særlig det med at han ikke kunne ringe den helgen han lovet.

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...