Baby<3 Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 jeg har brukt cb digital el tester og fikk som forventet smil på lördag, og negativ igjen på söndag og mandag, etter dette har jeg hatt en del murringer og tok en el test igjen i går (4 dpo) da kom det et smil IGJEN?? hvorfor i all verden fikk jeg det? tenkte det kunne väre noe feil, men fikk i dag (5 dpo) også smil ?? hmm.. altså fredag dag 10 etter mens - tom runding, negativ el test Lördag dag 11 etter mens- smil, positiv el test söndag dag 12 etter mens-tom runding, negativ el test mandag 1 dpo - tom runding, negativ el test Torsdag 4 dpo- smil, positiv el test fredag 5 dpo-smil, positiv el test hva skjer her ?? det er vel for tidlig at den slår ut på graviditet, men har aldri opplevd dette för, forige måned tok jeg el test helt frem til ikm og den ble aldri positiv igjen da.
Baby<3 Skrevet 26. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2011 ser jeg skrev feil, fredag skulle värt dag 11 osv
Nurket11 Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Kan være at egget ikke slapp første gangen så den prøver igjen.. Er nemmelig ingen garanti for at egget slipper selv om man får pos test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå