Gå til innhold

Andre som sitter og samler krefter til helgevasken? ;)

Anbefalte innlegg

Idag skal jeg

-vaske stua

-vaske badet

-vaske og støvsuge badet

-vaske og støvsuge soverommene

-bytte på sengene til ungene

-vaske og brette klær

-vaske kjøkkenet.

Og egentlig har jeg bare lyst til å gå å legge meg igjen!!:P

Hva skal dere gjøre idag?

Fortsetter under...

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Sitter her og samler krefter til å holde ut 8 timer på jobb med bekkenløsning og tre timer søvn i natt;)

Så jeg har også egentlig bare lyst til å gå og legge meg igjen... kanskje jeg kan legge meg under pulten min noen timer*s*

Uff! :( Vet hvordan du har det.. Det går snart over og du får en fantastisk premie! Det sa jeg til meg selv flere ganger daglig under sist graviditet! Snart helg da! Håper du har fri og kan slappe av i helgen! :)

hi

Annonse

Ja, det ser ganske bomba ut hjemme. Må nok ha full overhaling, ja!! Pluss at det er endel som skal gjøres i hagen.

Men de kaller det FRIhelg av en eller annen merkelig grunn.....

Jaja, får sette radioen på fullt og gnåle av hjertens lyst mens jeg holder på. Så blir det litt lettere.

Uff ja, jeg skulle egentlig vasket over det hele, men jeg har ingen tiltak. Håper det kommer snart altså!! Vasket ikke forrige uke, bare støvsugde, noe jeg også gjorde på onsdag, men argh ...en robot ville vært fint.

Jeg skal til farmor. Skal være der om 15 minutter, og det tar 15 minutter å kjøre dit. Men jeg har ikke sminket meg, eller pakket stellebagen, jeg sitter bare på rævva og orker ikke å dra meg opp av godstolen.. Huff.. For et elendig barnebarn jeg er :(

Nei, jeg samler ikke krefter til å vaske huset!:-) Det ser ikke såå gærnt ut og jeg tenkte heller bruke et par timer på å lese biokjemi, siden det er en svær del av pensumet mitt. Barna skal også ha ekstra kort dag i b.hagen idag, så vasking er det siste jeg har tenkt å bruke tid på.

Har fulgt barne til barnehagen, handla mat, rydda og forberedt til middagen så langt, så noe har jeg fått gjort.

Nå venter Lippincott's spennende biokjemiske verden på meg, blæææh!

Annonse

Jeg tok helgevasken igår. Så her er det rent og ryddig. :)

Idag er jeg småsyk og hanglete, så skal holde meg under dyna til jeg skal hente minstemann i barnehagen. Før jeg skal på jobb ikveld.

Skal henge opp tøy og vaske litt mer tøy da. :)

Nope.

Helgvask er fremmedord hos meg.

Det er i helgene det blir mest rot her og mann og tre barn trenger ikke mer enn en time for at det ser like ille ut som før en ev. vask.

Så her vaskes heller helgen ut.

Skulle vært gjort litt her også ja...

Heldigvis så har jeg og resten av familien vært flinke til å holde det ryddig i huset siste ukene:)

Så egentlig så er det bare å dra over med støvsugeren og vaske badet som trengs!

Men.... er ikke i form og har ikke vært det på noen dager så vet rett og slett ikke om kroppen orker! Snørra renner og hodet dunker:(

Mannen har ikke stått opp enda, men han er syk selv så jeg lar han ligge.

Barna har kort dag på skolen i dag så de er hjemme etter 12 så jeg burde jo fått rumpa opp av sofaen!

...Kanskje en time med søvn hjelper på:)

God helg damer!

Jeg skal også gjøre en del idag..

Vaske kjøkken og bad

Vaske puter og dyner siden yngstejenta spydde på de igår kveld

Vaske den kosebamsen som også ble dekket av spy:/

Vaske sengetøy og klær

Vaske kjøleskapet

Heldigvis spiser vi middagsrester idag. Enkelt å bare varme opp maten;-)

Tenkte i tillegg å dra på besøk i ettermiddag, men tror jeg heller ber noen komme hit å holde oss med selskap. Er alenemor til to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...