Gå til innhold

Syns jeg føles så merkelig ut "der nede", og lurer på om jeg har blitt sånn pga graviditeter og fødsler... eller er det "normalt"?

Anbefalte innlegg

Jeg snakker om skjeden. Åpningen er også rar, akkurat som om det er klumper rundt, eller at det ikke er noen ordentlig åpning på en måte. Syns liksom det burde vært en "kant" rundt, men hos meg kommer man rett inn til svampete.. umulig å forklare.

Men inni der da, så virker det som om det er et hulrom forrest "mot magen" min på en måte, og så kommer livmorhalsen/åpningen stikkende ut som en hard "klump" på midten, som en utstikker på en måte, og så har jeg liksom et dypere "hulrom" under der igjen (mot endetarm). Har vært gjennom tre graviditeter og to fødsler, så kan vel ha blitt forandret av de. Og jeg har aldri hatt noe særlig følelser inni der, ikke så lett å få tak i musklene liksom, sånn var det før graviditeter også.

Jaja, hva man forteller om her inne, bare fordi det går an å være anonym ;)

Jeg bare lurer på om jeg er heeeelt unormal der nede :/

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det er normalt, men du beskrev meg....:) Er også sånn hvis jeg slapper helt av, men hvis jeg kniper føles det liksom mer som en kanal og ikke bare et høl...hehe. Har også født tre barn, men må si jeg har nok av følelse forde. Før jeg fikk barn var nok alt strammere og mindre på en måte. Før jeg fikk barn var jeg sikkert sånn som når jeg nå kniper sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...