Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Skjønne lillegutt på snart 2 mnd er så rolig og koselig, ingen store problemer. Bortsett fra en ting. Han har omtrent bæsjet konstant siden han ble født. Hver gang jeg sjekker bleien ligger det en bæsjflekk der. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal forstyrre en søt nattesøvn for å skifte på ham (igjeeen). Han har hatt sår stump flere ganger allerede, og vært ordentlig rød etter et par netter hvor jeg rett og slett har sovnet fra bleieskift. Men da har det gått mange timer. Hvordan har dere tatt dette? Når går det over? Mengden er litt mindre enn da han var nyfødt, men det er fremdeles hyppige bleieskift døgnet rundt her i gården.
Jenny251210 Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Sånn var jenta vår og, men det roet seg ved 4 mnd tror jeg....nå er hun aldri sår og bæsjer hver 2-3 dag Får fast føde og mm nå.
Bad habits har tre små Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Vi har også hatt det sånn. Jeg pleide å smøre rumpa inn med krem før jeg la ham på kvelden, og så skiftet jeg bleie ved behov i løpet av natten. Jeg sovnet også fra noen bæsjebleier, men det er ikke så rart! Man er jo som regel veldig trøtt i denne perioden. Det går over. Ved tre måneders alder har alle mine sovet hele natten uten å bæsje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå