Gå til innhold

Hvor får jeg tak i billig stoff i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, sånn stoff til å kunne brukes til duk altså... :)

Noen "husmødre" som vet hvor jeg kan få tak i billig metervare som kan brukes til duk i dåp?

Noe lignende dette, men IKEA har selvfølgelig ikke varen inne på lager på Furuset: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60206098

Skrevet

Kan ingen ting om sånne stoffer, men trenger du noe i pulver kan jeg hjelpe deg! ..................... =)

He he he, NOT, bare tulla (",)

Skrevet

Thi hi... på Plata?? :)

Eventuelt kan du prøve Stoff og Stil på Alnabru, der har de masse fint som slett ikke er så dyrt.

Skrevet

Ellos og jotex har mye brukbart stoff, som også er mye billigere enn det man f.eks kjøper i en sybutikk.

Skrevet

Stoff og stil ligger på Alnabru,

og har det beste stoffutvalget jeg noensinne har sett.

Og der finner du stoffer til en billig penge, og en dyr en.

Link til nettsiden; http://stoffogstil.no/

Lykke til:)

Skrevet

Har du sett ho Jysk? De har en del billig, ensfarget metervare.

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg en tur med T-banen til Grønland. Der er det stoffbutikker med de nydeligste stoffer - meter på meter.

Skrevet

Hadde det vært dårlig stil av meg om jeg åpnet en stoffbutikk i Oslo og kalte den Plata?

Ja, sånn metervarer da ikke sant? Jeg tenker jo det hadde vært helt min humor jeg da, kundene kan si til svigermor at de skal på Plata å kjøpe stoff ...*nikker* hadde vært morsomt det.

Skrevet

hehehe... Nå lo jeg godt, 22:44

Skrevet

Er det billig på Grønland, mon tro? Det er billig jeg er ute etter da det bare skal brukes som duk for noen timer i en dåp. :)

Fant noe til 15 kroner meteren hos IKEA, men det var jo helt gult i fargen og jeg vil ha hvit duk... :(

Takker for alle tips, tar gjerne i mot flere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...