Gå til innhold

Drømmer om å flytte til sørlandet..... Men HVOR ??? Hvor er det best og finest å bo på sørlandet??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer jo an på hva du er ute etter da ;) Jeg hadde aldri orket å bo i sånn bitte liten bygdeplss (og de er det jo mange av rundt her..) =)

Jeg bor i Kristiansand, og er superfornøyd! Er innflytter, men har bodd her i 15 år, og flytter nok aldri!

Fortell litt om hva du er ute etter, så får du sikkert litt flere svar utover kvelden ;)

Da må du komme deg til Kristiansand! =) Byen er utrolig fin, og det er relativt greie priser, selv sentrumnært! Om du skal ha din egen strand, må du ut med en del milioner, men strender er det mange rundt av her altså! Selv bor jeg med gangavstand til;

* sentrum, (shoppiong, uteliv, kultur m.m)

* Baneheia; Bad i ferskvann, Turområde tilpasset vogn og barn

* Bymarka, Perfekt skiterren og friske badevann og mange turstier

* Otra; elv perfekt til laksefisk og padling

* Bystranda; saltvann og sørlandidyll på sitt beste!

Både Eg, Grim og sentrum sone har gangavstand til disse tingene

KOM KOM KOM ;) He he, =)

Å det hørtes deilig ut !!!

Har sååå lyst !!

Tusen takk for supert svar, mammadaltenpipestilken :-) :-)

Hvor i Kristiansand bor du?

Annonse

Velkommen skal du være! Vet at det er et rekkehus borti gata her til salgs nå. ca 2.5 mill tror jeg.

Lykke til med drømmer og tanker! Spennende ;)

God natta!

Jeg er innflytter i Arendal og er superfornøyd med å bo her :)

Vi har alt vi trenger av by, cafeer, kino, kulturhus osv. Vi har også god kapasitet på helsestasjon, jordmødre, barnehager osv, slikt vi småbarnsmødre setter pris på.

Mange fine turområder og badesteder rundt omkring byen.

Jeg bor ca 2-3 km fra sentrum, greit å gå/sykle til byen, men såpass langt unna at ungene ikke stikker dit alene før det har blitt litt alder på dem ;)

Er jo en mindre by en Kristiansand (jeg studerte der, så har bodd der også), men jeg trives veldig godt her i Arendal. Akkurat stort nok synes jeg, vi har absolutt alt vi trenger uten at det blir for store forhold.

Jeg er delvis fra arendal, har bodd litt forskjellige plasser, men vender alltid hjem :)

sier meg enig med kristin1974, vi har alt vi trenger her :)

Du er hjertelig velkommen hit :)

Jeg ville havnet i Lillesand jeg. ;) Ser det er noen fine steder med havet rett ut...

Har veldig lyst til å flytte sørover selv, bodde der for 10 år siden og savner det skikkelig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...