Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Hvor lenge etter fødsel er det normalt å blø friskt blod? Litt over 3 uker siden fødsel nå og blør fortsatt friskt blod. Av og til har det virket som om det det skulle avta og det har kommet brunaktig "gammelt" blod, men så blir det plutselig rødt og friskt igjen. Begynner å bli lei! :-/ Det er ikke store mengder, slik som i starten, men normal mensen-mengde for min del. Dvs. moderat. Mener å ha lest at det friske blodet skal gi seg etter 10-14 dager...?? Men det stemmer altså ikke helt her. Hva er andres erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Nå etter andre fødsel blødde jeg friskt blod i 4 uker. Ikke hele tiden da, hadde stort sett bare brun utflod også litt friskt blod innimellom. Etter første fødsel stoppet den friske blødningen etter 14 dager. Så det kan altså være litt forskjellig
MammaMø med to små Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Jeg blødde friskt blod i 10 uker etter ks med lillemann. Litt som hun over; litt frist blod, litt brunlig innimellom, men fortsatt friskt blod i 10 uker.
Bad habits har tre små Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 7 - 8 uker med de første (vaginal fødsel). Litt kortere med sistemann (ks).
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Blødde i 5-6 uker med andremann. Mengden og fargen varierte.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Ok, helt normalt med 3 uker og enda lenger, altså! Begynte å bli litt bekymret. Pjuh! Er førstegangsfødende her. Skjønner ikke hvorfor de skriver 10-14 dager i noen av de svangerskapsbøkene... Kan altså regne med enda noen uker. Takk for svar alle! :-) Hilsen trådstarter
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Hei. Jeg blødde i 3,5 uker etter KS, men ikke like mye hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå