Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det gått i annenhver time og hver tredje time, men det er nesten så jeg tilbyr puppen før han viser sult. Mulig jeg kan drøye litt lenger nå?Han har lagt fint på seg i forhold til fødselsvekt og virker blid og fornøyd. Ammer 1-2 ganger per natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror 2. - 3. time for en på 3 mnd er ganske vanlig. Det er i hvert fall det vi har operert med tidligere. Hvis du kutter ned på ammingen på dagtid risikerer du å måtte opp flere ganger om natten. At han er blid og fornøyd viser jo at opplegget ditt funker :-)

Skrevet

Det varierer en del, men 7-10 ganger i døgnet her. Det går lenger mellom hver gang på natta, og oftere mellom hver gang på ettermiddag/kveld. 3 mnd her også

Skrevet

vi har det nøyaktig likt som deg, men jeg mistenker at jeg bare gir henne mat på autopilot nå, ca 2,5 timer siden sist, fordi jeg tror hun er sulten. har nå tenkt å drøye lit mer, og vente til hun mer åpenlyst ber om det. hun spiser mer når det går lenger mellom måltidene, så jeg tror hun vil legge like fint på seg selv om det går over 3, mot 4 timer mellom måltidene. jeg hååper hun vil spise mer og sjeldnere, ønsker å kunne gjøre litt mer mellom matingen! om det så bare er å strikke litt etter klesvasken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...