Gå til innhold

Lyserosa utflod?? wæææ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt lyserose utflod i dag...skal være sagt at i går hadde jeg utrooliig vondt i ryggen sammen med kynnere, og i dag masse kynnere men ikke særlig vonde! Er dette helt normalt? Kan det være at hodet har festa seg eller bare modning? Husker ikke det fra sist! Er kommet til uke 35 nå. Noen andre som har opplevd likt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke slimproppen som har gått da?

Var sånn med meg når jeg fikk nummer 2. Å da var han født i løpet av natten.

Syns du skal ringe føden å høre jeg :)

Skrevet

men føler liksom ikke det er noe på gang...huff...nå ble jeg litt stressa her...kan det ikke bare vært modningstegn eller no? Noen andre som har opplevd det?

Skrevet

Nix.... men jeg hadde å stressa litt visst jeg var i dine sko for å være helt ærlig. Ikke for å skremme deg.

Skrevet

*angst*....tror jeg venter å ser om det kommer noe mer jeg...huff..skal i byllup på lørdag...og er forlover...kan IKKE komme nå!!!

Sikkert bare noe rusk *nikker*

Skrevet

huff huff.... dårlig timing ja. Sikkert bare modning....eh...eller ta en tlf å spørr på føden, så slipper du å ligge våken i natt.

Skrevet

Ja kansje jeg skulle det! ;-) Takk for svar iallefall :-)

Skrevet

Ja den som ikke spørr, får ikke svar :o)

Skrevet

Hei! RIngte du føden i går eller droppa du det?

Skrevet

Jeg droppa d! Men voknet i natt pga sterke menssmerter...gjett om jeg ble stressa..hehe...tenkte at nå kommer han gitt...tok meg 2 paracet og fikk sove igjen! har litt murriger enda, men ingen flere lyserosa spotter i trusa heldigvis :-)

I dag skal jeg ta det HEEEELT med ro...ingen vasking av hus som var planen ;-)

Skrevet

Hehe.... ja visst du har tenkt deg i bryllup i morgen så er nok det ett sjakk trekk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...