LilleGull2012<3 Skrevet 25. august 2011 #1 Del Skrevet 25. august 2011 Ønsker bare og si hei til alle dere "soon to be" mamma damer her inne Er selv i uke 14 med min første, og gleder meg til og se hvordan tilværelsen blir med en liten krabat i hus.. : ) Skal på første UL på mandag, så jeg og min kjære må stå opp grytidlig for og komme oss till sykehuset fire timer unna ;p (Det blir en innholdsrik dag) Bli tidlig UL på oss, pga problemer med Vannhode - ryggmargsbrokk i familien til min kjære, Noen som har erfaringer med dette? Er selvfølgelig veldig spent på hva de sier på sykehuset og om alt er bra. kjenner jeg hadde hatt vanskelig for og bli stilt ovenfor noe så stort. Det hører jo også med til familiehistorien at jeg og min kjære er i slekt på den siden sykdommen kommer fra(5.menninger), så uten og fortelle for mye, så har vi hele 3 sider av oss to som kommer fra den familien.. (Skumle greier) Ønsker dere og meg selv lykke til! : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143510399-da-sniker-jeg-meg-inn-i-2trimester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå