Gå til innhold

Hva er forskjellen på Emmaljunga Mondial Duo og Edge Duo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Veldig liten forskjell. Mondial skal være hakket mer eksklusiv enn edge, men det er bare designet. Edge kommer i mange flere farger enn Mondial.

Lurer du på å kjøpe deg en av dem?

Jeg har selv Mondial og ville nok ikke valgt den igjen dessverre. Fin vogn til turer ute, men den er unødvendig stor og klumpete både når du skal ha den i bilen og ha den med inn i butikker etc.

Skrevet

jeg har edgen, og den er en drøm å trille! tar stor plass i bilen, og den er tung. men jeg ville aldri vært foruten. elsker vogna:D gå innpå emmaljunga.no og klikk deg videre til sammenligningsskjemaet, så finner du svar der:) mondialen vet jeg har mindre bag iallfall

Skrevet

Ja, vurderer å kjøpe enten Edge eller Mondial duo. Ønsker en sort og ganske klassisk barnevogn (med fire hjul), men har ikke funnet noen vogn som jeg synes er like fin. Simo er også grei, men den er jo minst like tung, og da liker jeg Emmaljungavognen bedre.

Eneste er jo at den er tung, det er litt dumt. Ønsker en vogn som jeg kan bruke i byen (kommer også til å bruke på kollektivt), som jeg kan ha i bilen og som jeg kan bruke på ulent terreng. Er jo også mye brosten og annet i byen, så viktig med fire hjul og ganske gode.

Hvilken ville dere ha anbefalt? Klarer ikke å se at det er noen forskjell på dem utseendemessig heller, hehe. Synes de er helt like. Sjekket ut det sammenlignsningsskjemaet, men ble ikke videre klok av det.

Har dere noen andre tips til fine vogner? :)

Skrevet

Edge duo kombi:

Antall Hjul Fire

Vekt 19.3

Vogntype Duovogn

Annet Luftdekk • Støtdemper • Vendbart sete • Vendbart håndtak

Hjemmeside http://www.emmaljunga.se

Emmaljunga edge Duo Combi passer fra nyfødt til 3 år +.

Edge Duo Combi er en av markedets mest romslige og fullutrustede Duo Combi. Edge Duo Combi har alt som trengs fra fødselen opp til 3 års alderen: bag med vuggefunksjon, madrass, hodepute, en kalesje som enkelt kan skiftes mellom bag- og sportsvognsdel, integrert stretchkomfort 5-punkts sele, lang vendbar sportsvogndel (90cm), et trekk til liggedelen og et fottrekk til sportsvogndel, vendbart fotbrettstoff, regntrekk samt integrert sol- og innsektsnett.

Velg mellom tre ulike understell: Classic Chrome, Classic Cryptonite eller Sport understell. Alle tre understellene leveres med lufthjul med kulelager.

Classic understellet er et veldig stabilt og smalt understell med vendbar sittedel og er produsert i stål. Handtaket er justerbart i høyden, og den patenterte fjæringen E.A.S.T. kan tilpasses til barnets vekt og underlag.

Sport understellet er et robust understell med svingbart teleskophandtak som er både trinnløst justerbart i høyden, samt vendbart når sol eller vind er forstyrrende for barnet. Romslig varekurv i tekstil.

Mål og vekt sportsvogndel:

Lengde: 90 cm

Bredde: 32 cm

Høyde: 19 cm

Vekt: 19.3 kg

Mål og vekt bagdel:

Lengde: 79 cm

Bredde: 39 cm

Høyde: 20

Vekt: 18.5

Sammenslått vogn:

Lengde: 96 cm

Bredde: 67 cm

Høyde:55 cm

Egenskaper

Antall Hjul Fire

Vekt 16.7

Dimensjoner Sammenslått: 91 x 59 x 51 cm

Vogntype Bagvogn • Duovogn • Sportsvogn

Annet Luftdekk • Støtdemper • Vendbart sete

Hjemmeside http://www.emmaljunga.no

Mondial Duo er en duovogn som passer fra nyfødt til ca 3 år. Vognen har et eksklusivt og elegant utseende. Vognen er stor, og barnet har god plass i bagen

Vognen kommer i fem ulike farger, og kan kombineres med tre ulike understell: Sport Cryptonite, Classic Cryptonite eller Classic Chrome

- Vendbart sete

- Safe Frame Hodebeskyttelse

- Easy Fix feste (feste på understell)

- Regulerbart handtak (høydejustering 63 - 117 (cm))

- Regulerbar rygg i 4 posisjoner

- Justerbart fotbrett

- Justerbar frontbøyle

- 4-hjuls fjæring

- Kalesje lydløst justerbar

- Kalesje fremdragbar (solskjerm)

- Kalesje med luftluke bak

- Hjulbrems

- Bag med madrass følger med

- Bag med vuggefunksjon og bæreremmer

- Vekt understell 7,0 kg

- Vekt Hjul 3,6 kg

- Vekt sportsvogndel 6,1 kg

- Vekt bag 5,6 kg

- Liggelengde i sportsvogndel 90 cm

- Liggelengde bag 79 cm

Sjekk stofftypene på www.emmaljunga.no

Det er flere år siden de hadde det snøringdesignet.

Annonse

Skrevet

min edge har ikke disse snøringene. og jeg har 2010 modell, grå <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...