MissTaurus Skrevet 23. september 2011 #76 Skrevet 23. september 2011 Gratulerer HH72! Satser på at alt går bra fremover!
MissTaurus Skrevet 23. september 2011 #77 Skrevet 23. september 2011 Velidg synd Isola:( Håper du står på videre!
Isola71 Skrevet 23. september 2011 #78 Skrevet 23. september 2011 Det gjør jeg. Kjøpte en trepack sist, og har to egg i fryseren, så gir ikke opp enda. Vært hos gyn i dag og fått "go" fra CFC for oppstart fryseforsøk, så er allerede igang med Progynova. Kan ikke gi opp enda. Gratulerer så mye til deg og HH72 med graviditet. Måtte det holde hele veien!
lotte40 Skrevet 24. september 2011 #79 Skrevet 24. september 2011 Vil også gjerne gratulere HH72 masse med positiv test!!! Og til deg Isola.. disse små eskimospirene gjør nok susen skal du se Jeg har hatt en veldig fin dag i københavn og føler meg topp! De 3 eggene de fikk ut har alle delt seg perfekt og legen utførte en assisted hatching på alle sammen. Nå er de innsatt trygt og godt i mors vom, så nå er jeg også offisielt en ruger. Hadde også en time med akupunktur før innsett og det fikk meg virkelig inn i en avslappet og god sinnstemning. Nå skal jeg holde på denne gode og positive følelsen så godt det lar seg gjøre de neste 12 dagene før test.
Gjest Pippi9 Skrevet 25. september 2011 #80 Skrevet 25. september 2011 Flott lotte40 og god ruging! :-) Lykke til med fryseforsøk Isola71 - krysser fingrene for at eskimoer er det som skal til ;-)
Gjest marie-s Skrevet 26. september 2011 #81 Skrevet 26. september 2011 Tror jeg også melder meg inn her jeg da. Har ikke forsøkt dette før men etter en del ting tror jeg at jeg skal forsøke dette en gang først før jul, får vel begynne med å ta de testene de krevde, så på hjemmesiden til Storken. He he må si at tanken både er spennende og skremmende :-)
Gjest marie-s Skrevet 28. september 2011 #82 Skrevet 28. september 2011 Tar det langt tid fra man har bestemt seg for å prøve til man kan få komme inn og få det utført? Er ikke helt stø på alle forkortelsene som brukes her ennå. Jeg vurder å komme meg ned en tur i november eller desember, vil det kunne være et realistisk tidperspektiv? Siden jeg nettopp ble enslig igjen så er jeg i grunn kun ute etter det jeg ikke ville gått på byen og lett etter ;-) Leste at man måtte få tatt en del tester her først, men det skal nå kunne være gjort på en ukes tid vil jeg tro.
Håpefull38 Skrevet 28. september 2011 #83 Skrevet 28. september 2011 Hei marie-s! Hvis du skal bruke Storkklinik så må du ha en forsamtale med dem. Det bør du ringe nå og avtale. Ellers skal det gå kjapt å komme i gang! Få tatt prøvene de krever, så er det vel bare å reise nedover når det nærmer seg eggløsning. Jeg synes det var best å få tatt en scanning hos gynekolog og så sette eggløsningssprøyte. Da har man mer kontroll på ting. Hvis du ser på donor egg/sæd-forumet, så er det en tråd der med hva forkortelsene betyr.
MissTaurus Skrevet 3. oktober 2011 #84 Skrevet 3. oktober 2011 Har nå vært til første UL; Var utrolig spent, men hjertet slo og alt så normalt ut! Skal til ny UL i uke 11. Fint med tett oppfølging. Har ellers bare litt ømme pupper og er oppblåst i magen. Må kamuflere litt:) Du skal vel teste snart Lotte?
Gjest Pippi9 Skrevet 4. oktober 2011 #85 Skrevet 4. oktober 2011 Så fint MissTaurus - dette høres jo lovende ut! Må være en god følelse å se et bankende hjerte, blir mer virkelig da :-)
lykkeligalene Skrevet 4. oktober 2011 #86 Skrevet 4. oktober 2011 Hyggelig å lese om bankende hjerte MissTaurus:) Ultralyden i uke 22+2 viste at det blir helt sikkert to gutter. Artig:)) Er det stemning for et nytt treff for oss som skal bli donormammaer? Vi ble 6 personer på sommertreffet - kanskje flere vil slenge seg på? LA&gutta
Klar39 Skrevet 4. oktober 2011 #87 Skrevet 4. oktober 2011 Det hadde vært hyggelig LA :-) Jeg har lyst til å være med! Selvom jeg ikke har kommet helt i mål enda, håper og tro jeg fortsatt at jeg skal bli donor mamma :-)
Gjest Pippi9 Skrevet 4. oktober 2011 #88 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg blir gjerne med på et nytt treff jeg også, selv om jeg ikke er i mål. Bra initiativ LA&guttaboys! :-)
MissTaurus Skrevet 4. oktober 2011 #89 Skrevet 4. oktober 2011 Det var veldig trivelig sist så et nytt treff blir jeg med på!
lotte40 Skrevet 4. oktober 2011 #90 Skrevet 4. oktober 2011 Er det treff i Oslo i såfall? Jeg er ganske ny her inne, men har prøvd å bli gravid i noen år nå. Og kunne godt tenke meg å treffe noen andre i min situasjon. Også virker det som en herlig gjeng her inne da Håper jeg kan få være med Skal foresten teste om 2 dager. Hjjeeelp!!
Isola71 Skrevet 5. oktober 2011 #91 Skrevet 5. oktober 2011 Hei, Jeg blir også gjerne med på treff siden det ikke passet i sommer. Hadde vært hyggelig å treffe dere "live". Knasker Progynova nå og håper på innsett av eskimoer tidlig i neste uke.
lykkeligalene Skrevet 12. oktober 2011 #92 Skrevet 12. oktober 2011 Hei igjen alle sammen! Jeg lager en tråd om treff for donormammaer to-be på donoregg/sæd siden:-) LA
lotte40 Skrevet 13. oktober 2011 #93 Skrevet 13. oktober 2011 Det endte dessverre med negativt denne gangen. Dette var ifv nr 2, og fordi jeg ble gravid på 1 ifv hadde jeg troen denne gangen også. Jeg hadde en SA ved første graviditet så jeg er fremdeles barnløs. Nå går turen til Penny/Serum etter å ha fulgt med på Hellasfarerne tråden. Skal til Athen denne helgen med menstest i kofferten Skal ta en aqua scanning på lørdag og hvis de finner noe ulumskheter så blir det Hysteroscopy (sånn det staves?) på søndag. Her skal det gå kjapt unna, assa! Har veldig lyst å prøve en gang til før jul. Tror det skal gå. Blir forresten med på treff neste lørdag. Perfekt timing for min del og ser veldig frem til å få noen fjes bak de tøffe kvinnene her inne Nå må jeg pakke
MissTaurus Skrevet 13. oktober 2011 #94 Skrevet 13. oktober 2011 Lykke til i Athen! Håper undersøkelsene går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå