Gå til innhold

Har hvert på første ultralyd i dag

Anbefalte innlegg

Og alt så bra ut :D

Vi får en frisk liten guttebaby :D

Tror dette er noe av det fineste jeg har hvert med på.

Anbefaler virkelig å ta ultralyd på levanger sykehus.

Hun legen vår forklarte nøye hva alt sammen var på bildene, og tok seg god tid slik at vi skulle få se ordentlig.

Hun brukte lang tid på å se på hjertet, rett og slett fordi hun synes det er så fasinerende å se på :)

Å der må jeg si meg enig, Siden jeg hverken har hvert på UL før, og ikke hørt hjertelyd tidligere (har ikke prøvd) så var det veldig godt å se det banke så fint :D Så nå kan jeg endelig slappe av å nyte resten av svangerskapet :)

Terminen ble også skjøvet 4 dager tilbake, så nå er den 29.Jan :)

Fortsetter under...

Gratulerer med en liten gutte baby:) vi venter selv en liten gutt i begynnelsen av februar :) vi er på ul hver tredje uke pga det egentlig var tvillinger med den ene døde i uke 11... men uansett... ul er like fasinerende hver gang :) sliter bare med gutte navn :P

Ja navnet er ikke like lett,

Både jeg og sambo hadde funnet et jentenavn som vi begge likte godt, men nå må det legges på hylla til eventuelt en annen gang.

Vi begge har lyst til å oppkalle etter noen i familien, så vi skal se igjennom mange slektsbøker for å finne noen forslag der :)

Vi har bestemt oss for at vi skal bestille time til 3D-UL nå også, selv om det koster litt, så er det så absolutt verd det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...