Gå til innhold

Hvilket arbeidslys/taklys har dere på kjøkkenet? Skal skifte ut vårt, men vet ikke til hva..Det vi har nå gir så dårlig lys..

Anbefalte innlegg

Er en slags flat kuppel med en 60W lyspære inni. Kuppelen er av hvit "frosta" glass. Dette synes jeg gir dårlig lys, men ønsker ikke lysrør heller liksom..

Hva har dere?

Vi har selvsagt i tillegg lys over benken og platetoppen.

Fortsetter under...

Jeg har en kuppel med frostet glass, og brun metallkant øverst. Den er det plass til 2 stykk 60W pærer i, og den gir hvertfall nok lys. Kjøkkenet mitt er ca 25 kvm, så det er stort i tillegg. Jeg hadde lysrør før(det var originalt fra huset ble bygget), og det tåler jeg bare ikke. Migrene.

Husker ikke hvor jeg kjøpte lampa.

Vi har to taklamper. En spotlampe (med flere spotter) i området hvor selve kjøkkenet er. Kjøkkenet vårt er som en hestesko. Og hver spot lyser opp sitt hjørne. Og så har vi en lavere lampe over bordet. I tilleg komme lys over kjøkkenbenken, i kjøkkenskap og over komfyr.

Jeg har spot-lampe (eller hva det heter) Er fire spotter som står hver sin vei, godt med lys, og har dimme-bryter..

Annonse

Vi har spotter(6 stk i taket) med dimmer, og egne spotter under overskapene, som gir lys på benken og vasken. I tillegg er det fire spotter på vifta over koketoppen. Dette gir veldig bra lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...