Gå til innhold

Handle vogn: Noen som har erfaring med Babytravel Amsterdam?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har denne vognen, og anbefaler den egentlig ikke.... Jeg syns det er ustødig, og tipper lett. I tillegg har den, etter min mening, dårlig fjæring og jeg syns babyen ligger og "hopper" i vogna når jeg kjører over ujevnheter. Det går veldig fint på asfalt og i kjøpesenter og sånn, men grusvei blir håpløst. Jeg kjøpte min i sverige, veldig billig, 3800 svenske for vogn + bag+sportsdel. Men jeg var så misfornøyd at jeg dro tilbake til butikken for å reklamere, men kom ikke langt med det. De er generelt vanskelige på babyproffsen, det er min, og mange venninners erfaring.Jeg møtte overhodet ingen forståelse av selger, og han mente at denne vogna var minst like god som TFK eller Mountain vogna som de også selger der, selvom de er dobbelt så dyre. Han slapp ut litt luft i hjula og det hjalp noe, men jeg syns fortsatt ikke den er som jeg ønsker meg. I tillegg er bagen ganske liten, så jeg vet ikke om min baby, 2 mnd nå, får plass i den med vinterdress i februar. Derfor gidder jeg heller ikke kjøpe ny vogn, det er ikke så lenge til jeg må bytte til sportsdelen, og etterhvert kommer jeg til å bruke den som sovevogn i barnehagen, og kjøper meg heller en ny sportsvogn.

Så - jeg anbefaler ingen å kjøpe vogna, har du penger ville jeg heller anbefalt å kjøpe en vogn med høyere kvalitet - man får det man betaler for mener jeg... Men det kommer an på bruken - skal du stort sett trille til byen og langs veien er den nok helt fin. som sagt, litt ustø, men det er når man skal trille ned en ujevn kant eller noe.

Hvis du fortsatt vil kjøpe denne vogna, kan du jo kjøpe min ;)

Lykke til i vognjungelen - det er et lite mareritt å finne rett vogn. Jeg hadde Teutonia Yk2 forrige gang (2005) og ønsker meg den igjen - fantastisk vogn og kul design. Produseres dessverre ikke lenger, og vanskelig å få tak i brukt og pen...

Annonse

og en ting til - jeg syns den går litt ned i hodeenden.. Da mener jeg at babyen ligger liksom nedover med hodet fordi vogna "tipper" den veien. Jeg sjekket dette hos selger også, jeg mistenkte jo at mannen hadde skrudd sammen vogna feil, men den ristinga og hodeenden nedover, men neida, selger mente at alt var helt perfekt og at jeg bare var en vanskelig hønemor som ikke tålte litt risting i vogna.. Ungen skvetter jo, og armene slår ut i refleks annenhver meter fordi det rister sånn når vi triller på ujevnt underlag...

Men han mente at vogna selger godt i hele skandinavia, og at det er ingen som klager. bortsett fra meg da... :))

det blir nok litt trangt ja. Bagen er ganske mye mindre enn feks simo. Kommer litt an på hvor stor vinterposen er, og om det er en baby på 4 uker eller en på 5-6 mnd. vogna er nok ikke aller verst på vinterføret, men ikke like stødig som en brio/simo vogn. Men det er jo deilig med 3 hjul og at det er svingbart, så man slipper å "løfte" vogna hele tida. Er det greit brøyta går det nok fint, men som sagt den er litt ustødig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...