arth Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Har ikke vært kvalm siden 1. trimester, noen som har opplevd at kvalmen har blusset opp igjen mot slutten? Eller kanskje jeg har pådratt meg en aldri så liten omgangssyke (æsj!) Føler meg slapp og kraftløs også
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Ja, jeg fikk det samme i uke 32. Føltes på samme måte som 1trim. Men det har roa seg nå 36, merker bare litt av og til. Men jeg har fått ett vannvittig sug til ALT, litt av alt liksom.
eam Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Ble også kvalm (uke 27), etter å ha gått kvalm i et par uker var jeg hos legen, han mente det kunne være stress og jeg ble sykemeldt for å roe ned. Kanskje det kan være stress som gjør at du også er kvalm?
arth Skrevet 26. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2011 Ja lurer på om det kan være det. Føler jo ikke at jeg er stresset, har en jobb jeg kan styre mye selv, men mulig kroppen reagerer alikevel.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Jeg får også tilbake denne svangerkapskvalmen, men har funnet ut at det er fordi jeg må spise mere nå, og oftere. Jeg kan av og til ikke kjenne at jeg egentlig er sulten eller trenger mat, og noen ganger er det for seint, å da blir jeg velig kvalm ;( Det er ikke det da? Jeg blir fort sulten igjen alt fra 2,5 til 3 timer etter jeg har spist...
Lillegull2011 Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Jeg var kvalm fra ca uke 6- uke28, pause noen uker før det begynte igjen rundt uke 32. Har hørt fra flere at mange av svangerskapsplagene fra 1 trimester kommer tilbake i 3 trimester Husk at det er viktig å spise små måltider oftere, da babyens press og bevegelser kan gjøre deg kvalm. Jeg har også begynt med akupunktur og den verste kvalmen er borte Verdt å prøve om du ikke har prøvd!
2011 Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 De tre siste ukene har jeg kastet opp nå og da og det kommer så innmari plutselig.. Rart. Magne har også vært ganske i ulaget så jeg tenkte det kunne være ett tegn, men det ser ikke ut som det gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå