Gå til innhold

4åring som ikke hører før jeg blir skikkelig sint!!

Anbefalte innlegg

min gutt på 4 år hører faen ikke...

om jeg ber han å stoppe med en ting, må jeg si det 5-6 ganger og da begynner jeg å bli forbanna etter 4 gangen...

jeg må rett å slett blir ordentlig forbanna for at han skal høre, uansett hva det er......

arrrgh....

Fortsetter under...

aner ikke jeg, i dag har det vært flere ting...

lekepistol som gikk i ett, 7 advarsler senere ble den tatt.

sprettball inne, 5 advarsler så ga han seg, da hadde jeg tatt den en gang alt, men han lovet å høre.

å skriker bøø!! til lillesøster når jeg går ut av rommet, å nekter for at han har gjørt det når jeg sier han ikke må gjøre det......

GAAAAAAAD.....

Høres ut som min det... Plager lillebroren heeeeler tiden, og sier at det ikke var han som gjordet det, han kan stå å trykke og trykke og trykke på en sirene på en lekebil og bare stå og glo på meg og fortsett å trykke mens jeg gir han ca 40 beskjeder om å slutte! Til slutt må jeg bare ta bilen og gjemme den! Og så ler han og springer ut!

Og når han endelig hører, svarer han "jaaadaa" mens han ler, og s går det 1 sekund så er det påan igjen.

2204

Kanskje du skal tenke på å bli litt mer konsekvent. 7 og 5 advarsler er for mange. her gir jeg max 2, så kommer konsekvensen som opplyst. De lærer raskt at det lønner seg å høre etter. om de da begynner å hyle og rope å skrike... steng igjen øra!

Annonse

Hvor gammel er lillebroren hans?

tenkte det kanskje er søsken sjalusi, siden lillesøster her er 5 mnd...

men han har egentlig vært sånn lenge, var sånn før han fikk lillesøster også.

HI

Hi her.

han snafer veldig også, sånn som før i dag da jeg skulle ut med spøla, så tok jeg ned tømme kalenderen som henger ute (naboen sin)

da kommer det høyt å tydelig fra sønnen min!

"den der er ikke din! ikke rør den!"

jeg svarer at jeg skulle se når søppelen skulle tømmes.

"SER du med fingrene??!!" kommer det fra han...

skjønner ikke, hverken jeg eller faren har sagt dette til han før..........

haha.. klassiker.. kommer kanskje fra noen andre da.

Men seriøst. ikke gi dem så mange sjangser, de vet jo at det bare kommer tomme trussler uansett. og de holder på lenger og lenger for hver gang. tøyer grenser.

jeg har en jente som er 3 år om en uke, som kan være likedan. Men jeg har begynt i det siste å ta det opp med henne når alt har roet seg. at det er ikke nødvendig å være så vanskelig å ikke høre etter hva jeg sier. Og hvis hun begynner å bli umulig, sier jeg klart ifra at hun får kun en sjanse.

Men nå har det vært mye styr når jeg henter henne i bhg m bilen, da er hun ofte vært umulig å få ut av bilen. Får ikke ta av bilbeltet. Har mange andre situasjoner også, men har blitt mye flinkere.

Men det å gi en beskjed 100 ganger er ofte utrolig frustrerende!! Og godt å høre vi ikke er alene..... Men hos oss ser jeg det ha hjulpet å snakket godt med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...