Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gurimamma

Samme her, jeg blødde til og fra fra uke 11 eller 12 og helt til uke noen og tjue.

At du ikke har vondt er et godt tegn, men gjør som de sier.. prøv å slapp av og evt kan du be om ultralyd for å få det sjekket ut.

Krysser fingre for deg og sender en klem

Jeg la meg ned og nå har det sluttet.var bare klart blod.

Litt som jeg skulle begynt på en mens. Ikke Mye men nok til å få et realt sjokk!

Jeg håper ikke dette er starten på en SA:(

Ringer gyno i morgen!

Takk for gode og oppløftene svar:)

Aa, foeler med deg! Samme skjedde meg meg, og jeg kom inn til ultralyd. De saa en blodansamling (men og hjerteslag, heldigvis!) og sa det er en "truende abort". Ble sykemeldt en uke saa her ligger jeg bare og slapper av... Synes absolutt du skal ringe gynekologen, og ta det helt med ro i mellomtiden.

Masse lykke til :)

Annonse

Hei Igjen!

Da kom jeg inn til ultralyd og jeg kan nesten kopiere svaret over her;)

"truende abort" så hjerteslag men var kommet kortere enn antatt. Veldig rart syntes jeg for menstermin er da 9 uker og UL termin bare 6 uker... Kan virkelig eggløsningen være 3 uker forsinket?

Fikk sykemelding! Litt vanskelig da jeg driver egen virksomhet://

Men jeg har vært veldig lite aktiv idag og hører klart på legen.

Syntes "truende abort" er rart. Enten så er det noe galt eller så går det jo bra, sant? Blir litt sånn: hvis du stresser nå detter fosteret ut...

Fra rødt klart blod ble idag til brun utflod(beklager detaljer)

Vet ikke om det er positivt eller negativt men gleder meg til det ikke er farget på do papiret. Blir stressa av det:(

Klem til dere!:)

med forrige barn ble jeg satt tilbake 3 uker på ultraly det stemteikke da jeg viste korti jeg blegravid, denne gangen ble jeg satt tilbake 2 uker, men denne gangen kan det stemme, forrige gang fikkjeg på dato menstermin, men allikavel ble gutten registrert som 3 uker før tiden, og forresten mitt største barn.

Gjest Gurimamma

Godt å høre at det fortsatt er liv laga :)

Nettopp det samme sa de til meg, truende abort. Ta det med ro og slapp av.

De kunne heller ikke si noe om hva blødningen skyldtes da, men i ettertid mener de at det kan ha vært en polypp "langt oppider" som er lettblødlig, og akkurat som deg fikk jeg brunt blod/utflod ut etter hvert.

Det varte i mange uker, uten at det var noe galt med barnet- så dette trenger ikke være farlig.

Skjønner så godt bekymringen din.

Krysser fingre og ønsker deg lykke til :)

Nå er det 3. omgang jeg er her inne (barn nr 3) og hver eneste gang er det noen som har ditt problem. Mange har med andre ord testet positivt lenge før de har blitt gravide...

Mitt inntrykk er at noen spirer går i dvale noen uker. Vet ikke hvor korrekt det er, men når det skjer så ofte så begynner jeg å lure.

Søsteren min visste nøyaktig hvilken dag ungen ble unnfanget på, ul termin viste 3 uker senere og ungen kom 3 uker før ul termin.

Krysser fingrene for at alt går bra for deg.

Det er helt merkelig at jeg ble satt 3 uker tilbake... tok ClearBlue test med ukesindikator 1 august. Da stod det 2-3 uker (etter unnfangelse)

Dvs at jeg hadde blitt gravid i midten av juli noe menstermin (29 juni) stemte.

På UL sa han nå 6 uker på vei.... så enten er det noe galt med utviklingen eller så sover spermen over...??

Fra termin 5 april (menstermin) til plutselig 20 april...

Jeg har fremdeles blødningen/brunlig utflod av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...