Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Del Skrevet 25. august 2011 hvordan synes dere skolen er tilpasset gutter i alderen 6-9 år, som jo ofte har mye energi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aktivegutter Skrevet 25. august 2011 #2 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har en kjempeaktiv gutt som har hatt sin første uke på skole nå. Og jeg må si at jeg er ganske imponert hvordan skolen legger opp for "slike elever". Nå har jeg bare hatt en skoleelev i en liten uke, men allikevel synst jeg dette er positive vedtak: -Før skolestart har det vært samarbeid med guttens barnehage ang hvordan man skal dempe/utnytte energibehovet. - Det er turdager - Det er leketimer - Det er fin oppfølging - Det er oppstartsamtale med foreldre hvor jeg kan fortelle om mitt barns spesielle behov. - Det er mange forskjellige aktiviteter å være med på i SFO (fotball, håndball, turer). - Det er stor oppmerksomhet på hva som forventes av elevene ang oppførsel. Jeg synst at vi foreldre også må ta vår del av ansvaret. Her i hus snakker vi mye om hvilke regler og forventninger skolen har, samt at vi får ut mye energi ved å ha en aktiv hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå