Gå til innhold

egoistisk eller gjør jeg det rette?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en SA i midten av juli, der og da var det egentlig okei pga at forholdet til meg og kjæresten er ganske ferskt pluss at han skal studere i 2 år nå..

Men nå da jeg er gravid på nytt, å denne gangen har vi vært svært forsiktige, men alikevel så skjedde det.

Nå vil jeg egentlig ikke utsette meg selv for en abort, verken psykisk eller fysisk.

Men han sier han ikke føler seg moden, at det ødelegger så masse fordi han skal studere i 2 år osv..

Hva skal jeg gjøre? har ønsket meg barn lenge, tidligere vært i ett samboerskap, hvis vi har prøvd i 3 år uten at noe hendte, å nå nå jeg har møtt en ny fantastisk fyr, så skjer det bare helt uventet, 2ganger.

Litt i villrede, om jeg skal ta mest hensyn til han eller om jeg skal ta hensyn til mine ønsker, å statse på det beste..?

Fortsetter under...

Ta hensyn til deg selv :) jeg å samboer hadde en provosert abort i oktober i fjord, jeg ble gravid igjen i mars å jeg ville ikke gjenom det en gang til.så sa jeg ville beholde. Men han var ikke klar å hadde masse drømmer som måtte vente om han ble pappa. I dag sitter jeg med stor mage å en som virkelig gleder seg til å få en sønn:) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...