Gå til innhold

flere studenter som sliter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så utrolig dårlig! Er kvalm,uvel hele dagen. Orker ikke se på tv en gang! Kun ligge i sengen. Noen tips hva jeg kan gjøre? Jeg er deltidstudent,og jobber så mye som mulig for å spare opp foreldrepenger,men når jeg er så dårlig vet jeg ikke hvordan det skal gå,kan jo ikke sykmelde meg da jeg kun er ekstra hjelp:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

amen sistah!! jeg spyr i snitt 6 ganger om dagen og kommer meg ikke på skolen :( når begynte du å bli dårlig?

Skrevet

Er også student... Er kvalm og uvel hele dagen - hver dag. Sover over halve døgnet, får knapt i meg verken vått eller tørt... Kjempe slitsomt.. Har allerede vært innlagt en gang for væskebehandling og tror ikke det er siste gangen jeg må det.

Er nå sykemeldt fra min 50% stilling og prøver å slappe av og ta vare på meg selv. Og hente inn litt overskudd for å kunne kose meg med småtrollene mine også!

Skrevet

jeg begynte å bli dåli for 3 uker siden, synes det bare har blitt verre å verre siden da. Jeg får i meg mat,spiser mye salt potetgull og lovehearts. Men ligger stort sett hele dagene. Enn med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...