Gå til innhold

småbarnsmor som blir glamormodell..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er da ikke snakk om å slutte å være kvinnelig!? Til 14.56 for øvrig).

Man kan da være hot, sprek, slank og deilig å se på - uten å vise det i et blad? Jeg tar da vare på meg selv selv om jeg ikke kler meg naken foor kamera og fremmede :)

Glamourmodeller har et ekstremt behov for bekreftelse fra andre generelt og menn i særdeleshet, og de er villige til å fornedre seg selv for å få det. Det er jo bare utrolig trist. De tror at det sikreste og beste beviset på at de er elsket er en ståpikk, og jo flere, jo bedre.

Jeg er fornøyd med kroppen min og kunne sikkert vært avbildet på en Vi Menn-forside (ikke at terskelen er så høy der), så det er ikke misunnelse som taler her, for dere som måtte føle for å trekke den konklusjonen. Det er i hvert fall mange av dere som tror at alle som ikke liker glamourmodellbransjen er misunnelige og sjalu.

Enig med deg, 14.42.

Jeg har selv (sammen med to andre jenter) fått forspørsel om å være med i fhm for et par år tilbake siden, men takket pent nei. Så det er ikke alltid slik at man er misunnelig, men at man kanskje heller har forskjellig syn på hva verdighet er. Det kunne aldri falt meg inn å kle av meg foran kamera (om ikke det var til min kjærestes personlige bruk;) for hele Norges befolkning. Og jeg skjønner ikke helt hvilken tilfredsstillelse man får av å gjøre det heller...

Annonse

Det er noe annet å få barn etter at man har vært glamourmodell, men å bli det når man akkurat har fått barn, det syns jeg alle mødre bør holde seg unna. Når man får barn må man vokse opp! Ikke stå i stringtruse og vaske seg selv og bilen, eller sprike med beina på forsiden av et blad som pappan din leser. Er det mulig...

Dette burde mødre holde seg for god til. De som ikke gjør det, burde ventet lenge med å få barn. Lenge!

Syns på generelt grunnlag at glamourmodell"yrke" er noe stort tull. Veldig få av dem kommer seg faktisk videre i underholdningsbransjen.

Synes man bør satse på en mer stabil fremtid, om man går rett i jobb eller begynner med utdanning må man jo selv ta stilling til. Hva har man lyst til osv...

Synes dette er spesiellt viktig når man har fått barn, at man har hvertfall en litt langsiktig plan for livet.

Å være opptatt av kropp og utseende synes jeg ikke gjør noe :-) (så lenge det ikke er sykelig på noe vis)

Som journalist intervjuet jeg en gang en mor som strippet på strippeklubb.

Jeg spurte hvordan barna hennes forholdt seg til det, hvorpå hun svarte:

"Jeg fortalte dem ikke om det før de begynte å få negative kommentarer på skolen. Da sa jeg bare at mamma synes kroppen er en vakker ting og det jeg driver med er kunst".

Ser for meg ungene som gikk tilbake på skolen og pararte negative kommentarer med at stripping var kunst.

Mitt innspill er: Foreldre bør tenke seg nøye om før de foretar valg som på ett eller annet vis vil ramme barnet.

har selv vært innenfor dette et fåtalls ganger. Syntes dt var morro der og da, men ikke når jeg skulle søke JOBB senere!! for ikke å tenke på vordan barnevernet hang seg opp i det... fy faeen.. nei TENK dere om. kan være STOLTE av kroppen man fikk tilbake etter fødsleen på andre måter....

Annonse

Jeg syns voksne mennesker bør få ta de valgene de mener er best for seg, men når det er sagt, så syns jeg vel kanskje ikke glamourmodell er helt heldig når man har barn. Barna blir større og plutselig finner venninner eller kamerater ut hva mamma har gjort/gjør og det kan fort bli veldig lite stas for barnet.

tror de som velger å være glamourmodeller med barn eller uten, trenger bekreftelse fra andre at de er pene/sexy nok. Mange av de har laaaav selvtillitt, tror jeg.. selv om de kanskje ikke fremstår sånn ;) Hadde jeg hatt kropp hadde jeg ikke gjort det uansett..

Sur du nå da HI som ikke lenger får komme deg inn å kommentere dritt på bloggen til henne?

Det oser sjalusi lang vei av dere kvinnfolk som mener dette er så patetisk. Hvorfor klarer dere ikke å ikke bry dere om hvor avkledd andre vakre jenter er? Bare slutte å bry seg liksom? Det hadde vel vært for mye å be om?

Jeg bryr meg ikke jeg. OVERHODET ikke kjenner jeg. Faktisk ikke en nerve i kroppen min som blir påvirket i noen som helst grad av hva hun her velger å gjøre med (merk her nå) SITT LIV.

Nei, hvorfor det? Kan det ikke være slik at galmourmodeller i særdeleshet vet å melke dumme kyr??(Merk : mannfolk) og derfor gjør det, masse penger tjener de på det også mens mannen din sikler over dem i Vi Menn og Alfa.

De er jo ikke ute etter å bli elsket av massene mannfolk. Massene mannfolk er de som betaler alt jentene måtte ønske seg, mens de sure kjerringene sprer edder og galle. Og hjemme har de en hot kjekkas som elsker dem fordi han kjenner henne, ikke en sørgelig stakkar med ståpikk og Vi menn hjemme på gjestedassen.

Hun har ikke bare SITT liv å tenke på lenger, hun har et til - barnet sitt.

Og når det er barn involvert, mener jeg man har rett til å reagere.

"Oser sjalusi" ? Hvorfor kommer folk alltid drassende med dette forslitte og misforståtte utsagnet?

Skulle jeg være sjalu på noen som velger white trash linja, får tyn fra omverdenen og gjør det vanskelig for ungen sin? Hva er det å misunne?

Jeg tenker at hva VI måtte mene om dette er hoppende likegyldig. Barna blir våre dommere når de vokser opp, og de dømmer hardt.

Jeg vet ikke, men jeg til tross for at jeg er liberal og frilynt selv, vil jeg tippe at sønnen min når han blir større ville syntes det var nærmest utilgivelig om jeg var avbilda i et manneblad i doggystilling, med et usedvanlig dumt ansiktsuttrykk og silikonmuggende hengende i friluft.

Uansett hva jeg måtte mene om det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...