Gå til innhold

småbarnsmor som blir glamormodell..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Personlig synes jeg ikke det sømmer seg.... Men kun av den grunn at barna en fdag blir tenåringer / ungdommer / voksne. Og da synes jeg det er uansvarlig og litt egoistisk å velge et slikt yrke. Men det er jo bare min personlige mening da :)

Jeg synes man har et ansvar som mor å lære sine barn at utseende og kropp ikke er alt her i verden, og at man ikke trenger vise seg fram til gud og hvermann for å ha verdi. Og at det viktigste i verden ikke er å gjøre seg sexy for mannfolk.

Det er et bilde av meg selv som sexobjekt jeg ikke er interessert å gi videre til mine barn.

Utover det synes jeg at hun er heldig som er så fresh og sprek at noen er interessert i å se på slike bilder av henne. Men altså ikke noe jeg ville gjort om jeg var aldir så slank og spretten.

Annonse

Skjønner ikke ordet glamor-modell.. hva er glamorøst med å skræve med ræva uten klær? patetisk, er det.. Ville heller satset på å bli luksus-prostituert. mer penger og man er mer anonym.. Som glamormodell blir man beglodd av naboene. Som prostituert holder folk kjeft om at de har møtt deg..

Sjalu.

Herregud, skal det ikke være lov å leve livet?

Unger er stolte over foreldrene sine om de er leger, hvorfor ikke glamormodell?

Hvis en skal tenke på at "Å nei, ungen min kan tenke stygt om meg pga dette", så burde vi slutte å ha sex...

Hvor er logikken, 13:43? De fleste damer får barn en eller annen gang i framtiden. Så da kan ikke noen som har jobbet som glamourmodell få barn, siden barna blir tenåringer og voksne og får høre om moras fortid? Er vel revnende likegyldig om hun har drevet med det mens hun hadde små barn eller før hun fikk barn?

13:56, så du vil lære din datter at hun ikke må sminke seg, kjøpe sexy undertøy, gå i fine klær eller flørte fordi hun ikke er sexobjekt? Man SKAL gjøre seg sexy for sin partner, enten mann eller dame. Hadde du orket å leve med en som aldri stelte seg selv og gikk konstant ubarbert og i slitt joggebukse, og la på seg masse kilo? Don't think so...

Hvis jeg måtte gjort meg sexy for at en potensiell partner skulle hatt lyst på meg, ville vedkommende ikke vært verdig min oppmerksomhet.

En ting er det å ta vare på utseendet sitt på "normalt" vis.

En helt annen å sminke seg, fikse løshår, push-up, utrigning, trange bukser osv.

Det er slutty.

Det er forskjell på å pynte seg for sin partner og det å vise seg frem for halve Norge. For meg er sex og kropp noe spesielt, intimt og personlig, og ikke noe man skal selge for penger.

Jeg vil ikke at mine døtre skal vokse opp og tro at meningen med livet er å gjøre seg deilig for fremmede menn.

Annonse

Mente overdreven sminke. Typ at man ikke kjenner igjen mennesket om det fjerner sminken.

Push-up med puppene under haka, t-skjorte/skjorte/topp med utrigning så en nesten ser kjønnshårene.

Jeg bruker en helt vanlig bh, og puppene mine henger ikke når de ligger pent på plass der :)

Mente da virkelig ikke at sminke er slutty, men kombinert med det andre, så blir det litt desperat.

http://www.illusion.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/4/9469-4_a.jpg

Det ser ikke helt rett ut.

Ser ut til å være henta fra et gatehjørne.

Mener ikke personen, men sminken, klærne, håret and so on.

Så du ser absolutt ingen prinsipiell forskjell mellom å ikle seg push-up og leppestift før man tar på seg klærne og går ut i verden - og å ikle seg kun leppestift og la seg avbilde i blader med ett formål: å få menn til å sikle, før de blar om og glemmer deg?

Jeg skrev at det gjelder BEGGE parter. Og spurte om den andre anonym hadde orket å bo med en MANN som ikke tok vare på kroppen og gjorde seg attraktiv for henne. Når man har partner, skal man pynte seg og ta godt vare på kroppen. Alt for mange går i joggis 24/7, lar kiloene renne på og slutter å stelle seg etter at de har fått seg ektefelle eller samboer. Jeg hadde aldri orket å bo sammen med en mann som dusjet sjeldent, gikk i gammel slitt boxer, ikke visste hva dongeribukser var, og lot skjegget gro. Samme gjelder oss damer - det er unødvendig å slutte å være kvinnelig kun fordi man har privatlivet i orden.

13:59.

du har ikke tenkt over at det er mange som kler seg slik fordi de trives med det ?? lei av at folk sier "SE EN HOOOOOREEEE" med en gang noen går i en trang bukse. Altså skal man måtte kle seg "voksent og rafinert" bare fordi noen syns det ser så billig og løst ut ??

13.43 igjen her

Synes du vrir litt på det jeg sier , 13.57.

Sier ikke at folk som har jobbet som glamourmodeller ikke kan få barn (du ser jo f.eks linni meister eller hva ho heter).

Men skjønner ikke hvorfor man vil nedverdige seg slik , å ta av seg klærne for penger i manneblader? Hvorfor har man behov for slik oppmerksomhet, hvilket utbytte får man av det?

Jeg mener jo nakenhet er noe man deler med partneren sin jeg da, ikke med hele landet (og kanskje mer). Og tror ikke jeg hadde synes det hadde vært veldig kult om jeg nå i voksen alder hadde sett bilde av min toppløse og truseløse mamma i playboy. Hadde du?

Har aldri sagt at det er "ok" før man får barn heller, for ordens skyld... Jeg er personlig i mot slike yrker og synes synd på mennesker som føler behov for å vise seg frem på denne måten - men igjen - dette er MIN mening, folk er da forskjellige...

-s-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...