Gå til innhold

hei :) har dere noen tips mot...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia!

Ikke lett med disse symptomene:( Jeg har bare slitt med tretthet, ekstem tretthet de første ukene. Det eneste som hjalp var å legge seg tidlig, en lur på sofaen etter jobb og å trene jevnlig. Håper det blir bedre for deg snart:)

Huff.... har det på samme viset. Vanskelig å få i seg mat og drikke. Rådene er vel å spise lite men ofte. Har ikke klart å prøve det enda. Men salte kjeks hjelper litt (ritz). Har visst dårlig med tips til deg ;) Masse lykke til ihvertfall..bare noen uker til de verste symptomene går over til de fleste ;)

Jobben min har den "mentaliteten" at når man er gravid skal man jobbe lengst mulig uten sykemelding og det er litt "kult" hvis man har jobbet helt til siste slutt. Jobben min er faktisk ganske fysisk og når alt kommer til alt så er det INGEN av mine sjefer som vil klappe meg på skulderen for å ha dratt meg selv på jobb gjennom tøffe perioder og jeg får heller ingen ting igjen for det senere, så jeg har sykemeldt meg nå fram til jeg blir bedre.. Avslappning og mye væske hjelper for meg!

Hei!

Jeg har vært helt utrolig neffor, kastet opp og bare ligget på sofaen..

Men, på tirsdag fikk jeg sånne seabands i posten, akupressur heter det kanskje... Kjøpte på Boots.no. De presser på et punkt i håndleddet og er mot kvalme.

Og det hjelper KJEMPEBRA!! Plutselig kunne jeg gå på jobb igjen uten å føle meg helt ødelagt, og selv om jeg er sliten og litt svimmel og alt sånt, så hjelper det utrolig å slippe kvalmen!

Det er iallefall verdt et forsøk!! :)

Håper du snart blir bedre!

Annonse

Mot kvalme har jeg fått tips om å spise salte kjeks, lakris, lite og ofte, og drikke masse vann. En ting som har fungert godt for meg er saftis fordi det er så deilig og kaldt.

Mot hodepine og tretthet er det nok bare hvile, hvile og atter hvile som hjelper, eller det å komme seg ut en gang i løpet av dagen å gå en tur på 15-20 minutter. Kroppen har godt av frisk luft og mosjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...