Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tfk multiboard? Hvordan fungerer det?

Hva skal barnet holde seg fast i når det står/sitter?

vi har tfk joggster twist.

Skrevet

Ja, vi har det til vår gutt på 2,5år, har samme vognen som deg.

Jeg synes det fungerer godt. Gutten synes det er ok å sitte der, han holder seg fast i baggen når han sitter. Etterhvert som de blir lenger kan det nok bli et problem at de skaller oppi styret, men min gutt (98cm) gjør ikke det riktig enda. 5åringen vår er derimot for lang, men hun krøker seg sammen og sitter litt innimellom hun også...:)

Skrevet

Takk for svar :)

Har tenkt litt på å kjøpe tvilling/søskenvogn, men skjønner ikke helt det store behovet... ser mange er for brede til vanlige dører/buss osv.

Sønnen kommer til å være 15 måneder når baby nr to forhåpentligvis kommer, så det kan jo bli slitsomt for han på 15 mnd. med sånn multiboard.. Men så er det ikke mange turene jeg tenker å ta med vogn; fra bil til butikk/helsestasjon osv.

Jeg er så i tvil!!:)

Synspunkter?

Skrevet

Vet du..jeg ville nok valgt søskenvogn hadde mine vært så tette som dine blir. Mellom mine to yngste er det 2år og 2mnd, men det hender også her innimellom at jeg savner søskenvogn (selv om vi ikke går de lengste turene akkurat).

Men hva med å kjøpe en brukt søskenvogn på finn? Phil & Ted har jo en fin en hvor ungene sitter over/under hverandre :)

Skrevet

Ja jeg har sett den, både i bruk og på bilder, men det ser da så trist ut å sitte underst liksom..? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...