Gå til innhold

ett par dagen før SA tok jeg cb sin test. fikk ga gravid i uke 1-2 nå en uke etter Sa fikk jeg gravid i uke 3-4 ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det vet jeg =) men cb tetene måler vel ukene etter hvor mye hcg man har i kroppen ? eller ? vist jeg hadde en SA skulle jo ikke kroppen produsert mere hcg

jeg tror kanskje jeg ville ha kontaktet leget for en hcgmåling via blodprøve. kanskje en henvisning til ultralyd også.

man skal ikke produsere mer hcg etter en sa.

mulige ting som kan ha skjedd er jo at du har hatt en blodansamlig i livmor eller at du har mistet en tvilling. men jeg er ikke lege så jeg ville ikke hengt meg opp i noe av dette. ring legen din!!

Annonse

Naboen min opplevde det samme, men hun hadde hatt en ul før blødningen og visste hun ventet tvillinger. Hun fødte er jente som var frisk som en fisk, men tvillingen ble borte...

Mye som kan skje, jeg ville ringt gynekologen.

jeg var hos legen. han sjekke inni der =P ed fingra og kikket inni med ett lys. han sa da at dette var en spontanabort. men jeg har hele uken levd i trua på at jeg fortsatt er gravid, innbilt meg selv det hele tiden. ønnsker det så fælt. så tok jeg test nå i sta og fikk da høyere uker en sist. aaaah så forvirra =/

Så rart, det skal jo synke og ikke stige etter en abort.

Hvordan kunne han si at det var en abort da, var mormunnen åpen?

Jeg ville fortsatt ringt gynekologen, de har et ul-apparat på kontoret sitt og kan enkelt sjekke dette for deg. Så dumt å gå med den lille usikkerheten, da er det bedre å vite at det ikke er noe og sørge over det.

han sa ikke noe om hvordan han kunne vite dette var en SA. men regnet med han så at mormunnen var åpen. stolte på han så spurte ikke noe om det. hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...