mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 3. september 2011 Forfatter #26 Skrevet 3. september 2011 Go lørdagsmorgen! Hvordan er s med damene her inne- alle født unntatt meg?:/ jeg går nå på 2 dag overtid kun mensmurring som varierer i styrke. Ikke hatt så mye kynnere verken igår kveld, natt eller nå på morgenen.. Vet ikke om jeg skal ta d som godt/ dårligtegn .. :/ stille før stormen? Uansett blir d siste helga vi er 4 tror jeg - håper dere andre har mer oppdatering å komme med og at alt er bra;)?! Ha en fin lørdag !!!
baby3-2013 :) Skrevet 3. september 2011 #27 Skrevet 3. september 2011 Hei Hei Jeg går også 2. dag på overtid nå, fortsatt ingen tegn til at det er noe på gang her. Har fått time på sykehuset torsdag 8. sept; håper å bli satt igang da!
tussemor <3 <3 Skrevet 3. september 2011 #28 Skrevet 3. september 2011 2 dager på overtid her også :/ Jeg har en del menssmerter og tak i ryggen som kommer og går, men maseriene er mer eller mindre forsvunnet...??! Så jeg håper det er stille før stormen Skal ringe st.olav på mandag og avtale kontroll på torsdag hvis ingenting har skjedd innen da. Jeg har VONDT i underlivet pga nedpress og vonde blodårer, så jeg klarer nesten ikke å bevege meg, håper de tar det med i vurderingen hvis jeg må settes igang (at jeg blir satt igang før neste helg).
sensommer Skrevet 3. september 2011 #29 Skrevet 3. september 2011 1 dag over, lite søvn i natt med rygg og mage vondt, men kjenner ingenting nå. Ønsker og håper at han kommer snart. Overtidskontroll til fredagen, prøvde å få fastlegen til å pushe på for å få før da 3d ulen viste et stort barn og termin 27. august. men de tok ikke hensyn til det... ønsker meg virkelig ikke en 5 kg beibi....
Dizzie_mortil3 Skrevet 3. september 2011 #30 Skrevet 3. september 2011 1 dag igjen til termin, men ingenting skjer.... Vondt i underlivet, en og annen sterk kynner men ikke rier og ikke engang mensmurring.... Men jeg har da håp, begge ganger før har vannet gått uten noe forvarsel i forkant så det kan jo skje igjen, kanskje i kveld?
Jordbæris Skrevet 3. september 2011 #31 Skrevet 3. september 2011 Termin i dag, men det er ingenting som skjer. Synes nesten jeg har fått mindre nedpress. Ingen kynnere eller maserier, i det hele tatt ingenting som tyder på at fødselen er nært forestående Begynner å bli utålmodig her... Har kontroll hos gyn på mandag og kommer antakelig til å be om at hun ringer føden for å avtale ks dersom ingenting skjer ila neste uke. Pga en lang og hard fødsel sist som førte til katastrofe-ks får jeg ikke lov til å bli satt i gang.
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 4. september 2011 Forfatter #32 Skrevet 4. september 2011 Go morgen ( ingen go på meg) damer!! Her starter vi på dag 3overtid.. Og jeg er lei lei alle vondtene nå .- vil bare ha d overstått. Er på kanten av bristepunktet. La meg med maserier , våkner med sterke menssmerter som kommer og går... Håper dere andre på trå er i fødsel eller har født!! Idag vil jeg også FØDE!!!!! Ha en fin dag ...
Dizzie_mortil3 Skrevet 4. september 2011 #33 Skrevet 4. september 2011 God morgen til dere alle! Termin idag, men like gravid og ingen tegn til fødsel. Det var da som bare..."#%& Men faktisk, min UL termin ble fremskyndet 4 dgr i forhold til mens termin, og det kan jeg ikke helt forstå ettersom jeg kjenner eggløsning og vet når befruktningen må ha skjedd. Så kanskje jeg bare må omprogrammere hodet til å godta mensterminen 8.september istedet... Begynner å bli litt irriterende med alle som sender sms og lurer på om det skjer noe.. jeg gir jo beskjed når jeg har født!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 4. september 2011 Forfatter #34 Skrevet 4. september 2011 Og kjenner til den.. Sms/ Tlf fra naboer til familie .. Skjønner de er spente men vi sier jo i fra .. Forsøker å se på d i omsorgspersoektiv men.. :/ ha en fin søndag .. Håper d skjer litt mer action her på tråen
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. september 2011 #35 Skrevet 4. september 2011 Skjer ingenting her heller, søren!! Argh!! Hvis noenfinner motivasjonen min ila. dagen, så send den gjerne i innboxen min!
baby3-2013 :) Skrevet 4. september 2011 #37 Skrevet 4. september 2011 3. dag på overtid, skjer ingenting her heller Håper, håper, håper, at det skal starte av seg selv denne gangen, men tror ikke kroppen min skjønner dette her med å gå i fødsel jeg altså, så det blir vel igangsetting på torsdag tenker jeg.
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 4. september 2011 Forfatter #38 Skrevet 4. september 2011 go kveld alle flotte mager:) skjer d noe her? jeg har hatt en tung dag..forsøkt å få tiden til å gå med familie hygge i det pøsende-øsende regnet. sovet endel..og lest bøker til mine små,.sett film..har en veldig forståelsesfull mann..så fikk servert frokost på sengen, middag..kan ikke klage i grunn.. har murret i underlivet hele dagen..kynnerne har begynt å bli kraftige nå ikveld..men trua på fødsel med d samme er ikke der...blitt lurt så mange ganger... håper de fleste er i fødsel nå ..uansett damer, er ikke lenge før vi har de små i armenene våre. hold ut! ha en fin kveld med eller uten rier
tussemor <3 <3 Skrevet 4. september 2011 #39 Skrevet 4. september 2011 3 dager på overtid og ser ikke ut som det skjer så masse her heller...tror jeg da Har vært på føttene i hele dag, fra lekeplass til lekeplass sammen med lillesnupp, så ikveld har jeg hatt skikkelig trykk i ryggen og masse kynnere, men tror det er pga jeg rett og slett er utslitt etter å ha stått og gått så masse (men håper det kan utvikle seg til rier ) Skal ringe føden imorgen for å bestille overtidskontroll til torsdag, håper at jeg slipper igangsetting...JEG VIL IKKE! Fødte naturlig i god tid før termin sist, så jeg vet at kroppen min kan dette!
sensommer Skrevet 5. september 2011 #40 Skrevet 5. september 2011 3 dager på overtid nå å endelig har den berømte slimproppen delvis gått. Krysser fingre for at det skjer noe snart. Jeg drømte at jeg fødet for noen måneder siden og da så lilletassen opp på meg og sa: " ja så kom jeg på en tirsdag". Hadde vært utrolig morsomt om han kom imorgen Lykke til jenter! Håper dere alle føder i dette sekund eller har født:)
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 5. september 2011 #41 Skrevet 5. september 2011 4 dager på overtid her også, uten det minste "tegn" til at noe er i ferd med å skje.. (er førstegangs, så vet jo igrunn ikke heller) Neste legetime på onsdag, så da skal jeg få han til å sjekke modning, evt. strippe meg. (Han skal også bestille overtidstime på KK Haukeland) www.lei.no
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 5. september 2011 Forfatter #42 Skrevet 5. september 2011 Nosferia--vi er i samme båt..4 dager overtid..har hatt mer eller mindre maserier inatt/ på morgenen de siste døgn..sjekk på føden idag..kunne ikke konstantere 100% moden..men d er begynt å bli..frøkna har d nok for godt der inne har jeg funnet ut. overtidskontroll på torsdag ..håper akkupunkturen jeg fikk idag + tidlig seng kan føre med seg noe mer givende i morgen..ønsker dere alle lykke til..vi er nærmere mål nå jenter
Jordbæris Skrevet 6. september 2011 #43 Skrevet 6. september 2011 Tre dager på overtid. Ingen tegn på fødsel. Merker jeg begynner å bli litt engstelig. Var på kontroll i går, fortsatt ingen åpning. Hodet langt nede, men vanskelig å si når dette kunne starte. Fortsatt litt lite fostervann og i tillegg stigende blodtrykk. Kontroll av bt og urin i morgen. Overtidskontroll på fredag. Kom lille venn!!!
tussemor <3 <3 Skrevet 6. september 2011 #44 Skrevet 6. september 2011 5 dager på overtid! Ingen endring, sliter med maserier, men ser ikke ut som det utvikler seg til noe mer! Overtidskontroll på torsdag, men VIL FØDE NÅ!!
sensommer Skrevet 6. september 2011 #45 Skrevet 6. september 2011 4 dager over, skal til legen idag på sjekk og overtidskontroll på fredag... sovet utmerket inatt, lite som tilsier at jeg skal føde i nærmeste fremtid:/
baby3-2013 :) Skrevet 6. september 2011 #46 Skrevet 6. september 2011 Overtid dag 5 :-S Har en og annen kynner og bittelitt menslignende smerter i dag, så det er da noe men....Er våken minst 2 timer hver natt + x antall turer på do, så våkner ikke akkurat uthvilt om morgenen. Håper virkelig ikke sykehuset bare sender meg hjem etter kontrollen på torsdag, jeg VIL settes igang da!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 6. september 2011 Forfatter #47 Skrevet 6. september 2011 Tråkker på mine 5 dager overtid jeg også.. Akkupunkturen jeg fikk igår har nok gjort litt nytte. Sov godt inatt, fikk hentet meg inn og i dag har jeg og kroppen vært litt mer forenlig med hverandre.. Jm sa jeg var anspent igår og viktig å slappe av la kroppen jobbe - så idag har jeg våknet til mer mensmurring , rar i underlivet ( masse slim+ mer slimpropp .. Sorry detaljer :/) og kjenner at kroppen begynner gå i fødsel.. Nå håper jeg kveld- morgen dagen bringer mer så jeg slipper den overtidskontroll på torsdag .. Ser fler av oss skal dit, håper vi går i fødsel nå!! Husk vi har aldri vært nærmere hvordan er ellers formen idag ?
Dizzie_mortil3 Skrevet 7. september 2011 #48 Skrevet 7. september 2011 Hei igjen! NÅ er formen bedre! Jeg fødte på termin jeg.....4. september. Kom hjem i går med verdens nydeligste lille gutt som veide 3,5 kg og var 50 cm lang. (helt standard mål altså...) Jeg skrev jo her inne at det ikke skjedde noe på morgenen. Men så fikk jeg plutselig feber kastet på meg, måtte inn til sjekk på sykehuset. Ingen rier, men så gikk vannet mens jeg var der. Da ble jeg jo innlagt, riene startet av seg selv og prinsen kom som han skulle 4 timer etter riestart. Kan vel ikke klage...) Ønsker dere lykke til alle sammen, både dere på overtid og dere som ser frem mot termin!
Jordbæris Skrevet 7. september 2011 #49 Skrevet 7. september 2011 Hei! Hvordan går det med dere andre på overtid? 4 dager siden termin nå, og her skjer det fortsatt ingenting. Har endel stikkinger som jeg håper bidrar til mer modning. Var på sjekk hos gyn igjen idag. Livmorhalsen hadde visst lagt seg mer riktig nå, så hun kjente åpningen, men det var fortsatt lukket. Alt annet var i orden, så da er det bare å fortsette å vente i spenning. Har en liten følelse for at lillegutt vil ut i morgen, men skulle kanskje ikke sagt det høyt.
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 8. september 2011 Forfatter #50 Skrevet 8. september 2011 Dizzi ..: gratulere, heldig du som slapp overtid. Her har du ei som går på 7 dag med rier som kommer og går kontroll idag .. Spent på hva dagen bringer .. Spørs om d blir skuffelse .. Jordbæris: håper du føder som oss andre idag uansett damer vi er nærmere mål nå. Lykke til og ha en fin dag <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå