Gå til innhold

Hvor tidlig etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her gikk det ca. 3mnd. Jeg turde ikke prøve litt engang. Var livredd for at det skulle gjøre vondt, og at det var helt ødelagt der nede.. Heldigvis tok jeg feil da. Var ikke vondt, og det var ikke ødelagt. Men det var vanskelig å komme igang ja, tilsutt måtte jeg bare hoppe i det, og fikk samboer til å love å si ifra om det var helt ødelagt der nede.. (Så jo for meg at det var helt sprengt og at det ikke var som før, men bare et stort tomrom liksom.. Hahaha.. PINLIG)

Annonse

6 uker med nr.1, 5 uker med nr.2 og 4 uker med nr.3. Etter nr.1 hadde jeg vondt minst de 8 første gangene, mens med nr.3 hadde jeg ikke vondt i det hele tatt.

Men når det sagt så har jeg hørt om et par som hadde sex på fødestua(!) mens hun hadde rier. Samme paret hadde sex 2 dager(!) etter fødselen. Og samme mannen var utro mot henne mens hun lå på barsel. De er ikke sammen lenger nå for å si det sånn...

Men det er nok bare å hoppe i det Hi. Det har grodd der nede nå, så det er nok bare psyken din som stopper deg.

1 uke med 1.mann (fikk en liten rift og sydde 2 sting) var litt redd og ubehagelig med sex så kort tid etter

4 uker med 2.mann ( fikk flere rifter og sydde 7 sting) vi kjørte på om jeg syns bare det var godt med sex. ikke redd for at noe skulle gå alt nedentil

14 dager med 1 mann og 15 dager med 2 mann. jeg fikk ingen rifter med nr 2 og bare 2 pyntesting med nr 1. blødde heller ikke så lenge. denne gangen får vi bare vente å se, termin i oktober og har BL så det holder, så mannen er helt utsultet på sex nå :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...