zombie2be Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Begynte igår etter ei omgang i lakenet med gubben:P tok litt tid før jeg skjønte at dette var mer enn det jeg har kjent før-det kom og gikk;) juhuu liksom.. så ikke på klokken hele veien, men det gikk 5-7min mellom og de slapp heilt taket i pausene. å sånn holdt de på i 2imer.... Men så bare stakk de av!!!! Argh, kjenner det er frekt altså.. hehe.. JA-jeg er utålmodig nå med bare 6dager til termin;) Flere som opplever dette? må jo håpe det faktisk skjer noe nedi kanalen her:P
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Som jg skulle skrevet d selv - vært sånn på/ av her også.. har 7 dager til termin.. Sjekket for modning sist lørdag etter noen dager med harde tak kun myk mormunn- lukket :/ håper d har skjedd noe denne uka med så mye vondter:( dette er nr 3 ikke vært sånn med de 2 andre.. Da har ikke sengekos eller tulling av brystvorter fungert og har heller ikke hatt hodet som har vært festet.. Tror nr 3 er og blir en luring !!!;( håper også noe har skjedd for din del.. Lykke til!!
zombie2be Skrevet 25. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2011 hehe, jeg skal ha nr 2 og hadde ks sist, så blir regnet som førstegangs... æsj. Skal til jordmor imorra, kan jo be om en sjekk da. Burde vel være lov når det nærmer seg termin og man kjenner så mye? bare kjipt hvis det ikke har skjedd noe!! Men myk mormunn er vel bra -mamMa1 til 2 +1 passasjer:) ?
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Ja d synes jeg du kan kreve.. Ja mener d skal være bra.. D er jo tegn på at noe er skjedd og ay jeg er tøyelig. Fikk beskjed om å ha masse sex ( men d begrenser seg jo litt også ) har hatt effekt av dette ved å få rier men de gir seg jo så en blir jo lei og irritert.. Huff ikke lett. Men jeg er sikker på at noe har skjedd med deg også siden du har effekt av sex ( sies at d kun skal hjelpe når du er moden..) skal se du har myk mormunn og litt åpning .. Forsøk å rulle brystvorter og legg varm klut på også se om d har noe effekt.. lykke til!!
zombie2be Skrevet 25. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2011 Ja det er vel mormunnen som må være myk/moden før fødsel. går pittelitt i surr der:P Skal jammen høre om en sånn sjekk imorra ja;) så er det jo helg-da skal det brukes både mann og pumpe;) hehe.. blir bare så ivrig!!! Lykke til du og;)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 He he- lykke til. Skriv gjerne en oppdatering etter jordmortimen:) ha en fin helg med mann og pumpe
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Jeg hadde slike vonde, regelmessige maserier hver kveld i over en uke før fødselen endelig startet, 2 dager før termin (fødte 2 uker før m første). Så det ble litt sånn ulv-ulv tilslutt, og jeg var heldig som ble innkalt til kontroll pga fostervannslekkasje, hvis ikke hadde det nok vært fare for fødsel i bilen (siden det ble en styrtfødsel på 2 timer fra første rie, og bare 1 time fra 4 cm..) SÅ- de gjorde ihvertfall nytte for seg hos meg, selv om jeg kanskje kunne ønsket en LITT lengre og mindre smertefull fødsel enn den intense styrtfødselen det endte opp med da! Men når enden er god, er allting godt;)
zombie2be Skrevet 26. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2011 OPPDATERING! Da har jeg vært hos jordmor,og hun var tilbydde å sjekke,trengte ikke spør engang:) Men-ingen fremgang her.. livmortappen fortsatt bakover og ikke særlig myk.. jaja,da er dett bare å bruke denne helga på å kose med gubben(hihi) og stimulere brysrtvorter:) juhuu..
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 Huff litt nedtur :(men min trøst til deg. Jeg gikk sånn med nr 2- ble sjekket for modning og jordmor forsøkte flere ganger å provosere til modning ( selv j*** vondt) men jeg var lukket hard, bakovervrndt til å med dagen før d ble fødsel - bare på en natt gikk jeg til å bli knall moden .. Rådet var masse sex - tror d hadde effekt!! Lykke til og god helg. Jeg skal sjekkes på nytt i morgen samt ev strippes og få litt mer modnings akkupunktur !! Tviler på d har sjedd så masse denne uken.. Twi twi med sex og nippels rulling !!!
zombie2be Skrevet 26. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2011 mamMa1 til 2 +1 passasjer:): Takk for god trøst!!! hmm,så det kan gå ganske fort altså?! ja,idag er jeg mutters aleine, skal rett åslett legge meg under dyna å sove en time eller 3:) så får jeg dra frem brystpumpa å jule niplene litt.. må lade opp til ei natt med mindre søvn,ikke sant? hehe.. får bruke dagene på å skjemme vekk oss sjøl nå, med babyene ute blir det liiten tid til det!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 26. august 2011 #11 Skrevet 26. august 2011 Det kan gå ganske fort ja- er veldig individuelt. Håper du får masse sammentrekninger og murringer - også er d nymåne mandag!! Her skal d slapper av - nyter huset alene til eldste kommer fra skolen og ikveld blir d bønner, strerkmat og sengekos ( kos og kos ) nyt dagen - spennende å følge deg!!
zombie2be Skrevet 26. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 26. august 2011 Vi får oppdateere hverandre her;) satser på at vi blir sittende foran bim inatt da,med litt skikkelig pain.. hehe;) Kos deg og nyt dagen du å!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 26. august 2011 #13 Skrevet 26. august 2011 Ja vi får satse på d og nesten så vi må ønske all pain velkommen også he he.. Vi hørs !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå