Gå til innhold

innkallelse til UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var på første svangerskapskontroll for cirka 2 uker siden, da skulle legen bestille time til UL. Men jeg har ennå ikke fått innkallelse, hvor lang tid pleier det å gå fra legen bestiller til man får den i posten? jeg er jo bare 12 uker på vei, så haster ikke, men er så spent på når det er!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan nok trygt vente noen uker til før du "purrer". Ordinær UL er jo ikke før i uke 19/20. Jeg fikk innkalling da jeg var i uke 14, og da hadde legen min sendt henvisning allerede i uke 7.....

Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Jeg var også ca 12 uker på vei da jeg var hos legen, og det tok nok 2-3 uker før jeg fikk innkallingen. Men fikk ikke ul før i uke 20 pga stor pågang... så lenge og vente;) Skjønner at du er utålmodig, fordi det er jo så spennende!

Skrevet

Jeg har fått innkallelsen etter noen dager hver gang.

Da har jeg vært på kontroll i uke 12 og fått time i uke 17/18.

Men dette er ulikt som du ser av svarene ovenfor.

Varierer nok fra sted til sted.

Skrevet

tusen takk for svar dere :) jeg får vel bare vente, men jeg gleder meg sånn til å få en dato!!!!!

Skrevet

Jeg var i uke på da det ble søkt fødeplass. Da fikk jeg brev under 1 uke etter om plass og innkalling til UL. Jeg ville ringt legekontoret og sjekket at ting har blitt sendt/ringt det stedet du har søkt om plass og hørt om de har mottatt søknaden.

Skrevet

for meg gikk det to dager etter av jeg var på første kontroll, men var i uke 15 da. skal på ul til onsdag og er kjempe spent. da er jeg 18 + på vei.

har nok en del å si hvor i landet du befinner deg tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...