Ungmor24 Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Når rullet babyene deres rundt fra rygg til mage? Å nor er det normalt at de klarer det? Jeg tenker på bevisst rulling, ikke rulling pga. ubalanse
Babyønske �� Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Førstemann begynte når han var 6 mnd. Min yngste som nå er 4 mnd er begynt å legge seg på siden, men tror ikke hun kommer seg over på magen helt med det første. Det vanligste er vel at de begynner å gjøre det en gang mellom 4 og 7 mnd.
flypapir Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Minstemor her rullet fra rygg til mage (og vippet tilbake igjen) for første gang da hun var 3,5mnd. Hun har enda ikke snudd seg bevisst fra mage til rygg, men det hender hun har "uhell".. Eldstejenta mi var også tidlig ute, mens gutten i midten var mer bedagelig (uten at jeg helt husker akkurat når de rullet)..
Gutt 08 Jente11 Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Veldig mange snur seg fra rygg til mage i 4-6mnd-alderen, men helt vanlig med en mnd før eller senere også. Gutten min var 6mnd da han snudde fra rygg til mage. (Og 5mnd fra mage til rygg bevisst) Jenta mi var 3,5mnd fra rygg til mage. (Og 6mnd fra mage til rygg.)
2 boys & now pink Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Jeg har 3 barn, og alle rullet bevisst i 3 måneders alder. Alle krøp rundt 5 måneders alder, og alle gikk langs møbler mellom 7 - 8 måneders alder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå