ops...nr.4 Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 ååååå nå er jeg så lei, termin i går, ingenting som tyder på at ting skal starte. er så lei, har venta i flere uker nå føles det som. omverden er like utolmodig, skjønner jo at det er en spøk når de spør om jeg skal knipe igjen lenge men er jo jævli irriterende alikevell. var hos JM på mandag, hu reiv å røska litt men det har ikke hatt noen effekt, skal tilbake på mandag igjen om ikke noe har skjedd. Har en følelse av at alle føder bare ikke meg. Var da ikke meningen at dette skulle bli så sutrette menmen... greit å få det ut av å till
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Skal sutre litt med deg jeg!! Hadde også ul-termin i går, min egen var på tirsdag.. Ikke et tegn i mil omkrets på at det skal skje noe fødsel med det første.... Blir stressa av alle som maser i tide og utide.. Flott at de bryr seg, men tror de virkelig at vi lar være å si ifra når babyen ser dagens lys?! Nei, tar meg litt mer sjokolade som trøst jeg ;p Har hørt at det er lurt! Da får man vistnok ekstra søte barn
ops...nr.4 Skrevet 25. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2011 deili å sutre ilag eneste forskjell fra i går er bekkenet, idag er det ille, men har lest at det skal bli bedre når man nærmer seg fødsel når hodet er langt ned. virker jo som om det er på tur opp her tenkte på å gå meg en tur.....men nei det tror jeg ikke jeg gidder. burde kanskje vaske klær, blæææh kjedelig. har bare lyst til en ting, føde, blir sikkert å angre på det ønsket når det braker løs sjokolade tja, har spist en halv pose med sure og salte kryptonitter, spiste til jeg ble sår i munn hehe, kanskje på tide å hive innpå med noe søtt nå )
Pogoled Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Ååååå... jeg vil sutre i lag med deg!!!! Jeg hadde også termin i går, og her er det ingenting-nada-niet-nichts-nothing som skjer.. Er drittlei!
knerten09+ knerteline11 Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Joiner sutringa jeg... Termin i morra og har vært lei lenge allerede. Hadde liksom følelsen av at tulla skulle komme før tiden, men var visst mer en ønsketenking, hehe. De siste par dagene har jeg hatt mye vondt(vonde kynnere og bekken som knirker og knaker) og skikkelig tømmerstokkgange. Frem til nå så har det vært mye baking, turgåing, pusling i hagen, husarbeid etc for å få tia til å gå. Men nå orker jeg nesten ingenting før jeg kapitulerer på sofaen. Vil bare ha tilbake 'megselv' igjen. Klare å gjøre det jeg vil, kunne ha 2 åringen på fanget igjen, ta på meg sokker og sko uten sukk og stønn og slippe å opp fjørten ganger på do på natta og bli ferdig med vondter.
♥snart2barnsmor♥ Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Tror jammen meg jeg slenger meg på denne klaginga gitt ;-) Hadde termin på søndag, altså 21.august, men her er det ingen antydning til noen fødsel :-( Kroppen er helt utslitt, bekkenet er ikke samarbeidsvillig.. Jeg vil ha igjen kroppen min NÅ! og lengter etter å møte veslejenta. Skal på overtidskontroll på søndag, så da krysser jeg alt som kan krysses for at jeg blir satt igang :-) Masse lykke til til dere andre som venter :-) og det er fullstendig lov til å klage, guuud så mye bedre vi føler oss da gitt ;-)
ops...nr.4 Skrevet 25. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2011 er vell i samme båt som pogoled, ingen tegn på at noe skjer. Kjenner virkeli på det at jeg savner kroppen min ja, har gått opp ca 25 kg (har gjort det med alle de andre barna oxo),så føler meg sånn passe kvappsete, nytter liksom ikke at enkelte skal være kjempegrei å sier at det vises ikke ol. har da vel speil for pokker. Innbiller meg at jeg har litt småmurringer i ryggen nå på kvelden, men tror egentli bare det er innbillning. Kjenner at det meste irriterer meg, gubben er blitt noe masete, spørr til stadihet om jeg er dårlig, går jeg i kjellern å vasker klær så kan han jaggu finne på å leite etter meg:/ ♥snart2barnsmor♥, lykke til på søndag, kryss det meste bare ikke beina hahaha.
Pogoled Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Ikke særlig moro dette ops...nr.4.. kjenner meg godt igjen i det du sier.. Jeg og har gått opp et sted rundt 25 kilo og føler meg så kvapsete, tykk og ja, rett og slett ekkel.. Ikke magen altså, men alt vannet jeg har i kroppen gjør at jeg føler meg ekkel... Det eneste jeg merker nå er et eller annet som skjer nedi der, innbiller meg at det er bebisen som ligger å trykker på et eller annet for han er våken i skrivende øyeblikk.. Men det er lite som minner meg om rier (etter hva jeg har blitt fortalt)...
ops...nr.4 Skrevet 26. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2011 var nok bare innbillning med murringer i går ja....... arg. kvapsete ja, deeeen rompa som ikke passer i selv de største buksene jeg har fra mine forige svangerskap. puppene er vel det eneste jeg kan si meg noenlunde fornøyd med, det er vel siden de til vanlig er som to vrengte polvåtter :/ har vært mye våken bebis de siste dagene, virker som om den forsøker å presse seg ut gjennom ribbeina, deili. er bare oppe å vaker nå, sende eldste gutten på skolen å krype i senga en snartur til før de andre to våkner. er vel bare å glemme å logge seg på FB i dag, blir jo overfalt av "venner" som man ikke har all verdens kontakt med så lurer på om ikke jeg er tenkt på å få ut den ongen snart, trivelig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå