Gå til innhold

2 tette.. hva med permisjon??

Anbefalte innlegg

Vi driv å planlegger nr 2.. Og etter det vi planlegger så blir det ca 16-20 mnd imellom barna.. ( hvis vi blir gravide da..). Vi har nå permisjon med 80% lønn. Rekker å jobbe kankje 3-4 mnd før permisjon med neste.. Noen som vet hvordan det blir med permisjon da?? Hvordan blir det med lønn? Hva har vi krav på? Tenkte jeg skulle ringe NAV en tur en dag for å spørre, men får jo aldri riktig svar på spørsmålene..

Jeg var sykmeldt 12 mnd før permisjonene nå, så jeg hadde da brukt opp de månedene jeg kan være sykmeldt.. Hvor lenge må man jobbe før man kan bli sykmeldt igjen?? telles permisjon som friskmeldt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143508258-2-tette-hva-med-permisjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja når man er i permisjon, så er man liksom på "jobb". Så man jobber seg opp retten til å ha sykemelding igjen.

Da jeg ble gravid med nr.1 så ble jeg så dårlig at jeg ble sykemeldt - så hvar det over i mamma perm - så ble jeg gravid igjen i permen så ble jeg sykemeldt når permen var over - så over i mammaperm igjen når nr.2 ble født - så ble jeg gravid igjen mens jeg var i perm. Så da ble det over i sykemelding igjen når permen var over - nå er nr.3 født, så nå er jeg i perm igjen. (litt tullete skrevet dette her, men håper du skjønner:)) Jeg har hatt samme lønna fra jeg ble sykemeldt med nr.1.

Folk kommer vel til å halshugge meg nå! For en trygdesnylter! Men jeg har så uflaks med de svangerskapene mine, spyr døgnet rundt. Og det har vært tungt når jeg har små små barn. Men jeg ville ha de tette, koste hva det ville. Og jeg tar alt på en gang, istede for å gå fra jobb, komme til jobb igjen, gå fra jobb igjen osv. Så det er ikke så galt som det høres ut:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...