Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 jeg lurer på noe, hvor lenge etter mensen er det man har eggløsning?
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 25. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2011 er litt blank når det gjelder de forkotelsene dere bruker her inne jeg da, men hva betyr IKM?
MammaMø med to små Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Anbefaler deg å ta en titt her: http://pernille.info/egglosning.htm Ellers betyr IKM ikke kommende mens, altså den dagen du forventer mensen men ikke vil den skal komme pga graviditet:) Andre forkortelser som er mye brukt her inne: EL-Eggløsning TR-Tante rød CB-Clearblue SA - Spontanabort (du blør og kroppen ordner opp selv) MA-Missed Abortion (embryoet dør og må skrapes ut)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 satse på at du bare opplever det første lykke til med prøvinga
hejdi Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Haha, godt andre får med seg min sløvhet ;-) Tror denne prøvinga har gått til hodet på meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå