Gå til innhold

Min siste dag som gravid :))) ks i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at dette er veeeldig rart,, vært litt vanskelig å sove i natt,mange tanker om hva som skal skje,man skal liksom ikke vite når lissjegull skal melde sin ankomst, og her går jeg rundt og vet akkurat tidspunkt,

I dag er dagen hvor vi skal være på sjukhuset til kontroll og blodprøve ,innskriving og samtaler med alle,og reiser hjem med armband med navn å nr på.. HELT absurd egentlig,,og kl 0900 i morgen skal jeg ettersigende være 3 barnsmor,,,, vææææææ,

Har ventet på denne dagen i heeeele sommer ,men no når den er her så kjenner jeg at det er VELDIG skummelt og spennende på en gang,

mange inntrykk som skal førdøyes,

lykke til alle dere som går å venter,skal se om jeg får lagt ut fødselshistorie etterhvert,,, ha en fiiiin torsdag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennendes da :)... og kanskje litt skummelt?:)

Går sikkert veldig fint :)

Masse,masse lykke til ivertfall:)

Tenk at du har babyen din i morgen:)

Skrevet

tusen takk :=) ja tenk i morgen er hun her ,,, kjenner jeg får klump i halsen av å tenke på det,,,,ja regner med det går fint ,de sier det de som har hatt planlagt ks at det er en rolig og fin opplevelse ikke noe stress...

lykke til til deg også..

Skrevet

Masse lykke til! Jeg hadde planlagt ks sist og det var en fin opplevelse.... Det eneste jeg husker var at jeg hadde mange tanker rundt det, som deg.. og at jeg var fryktelig nervøs.. men alt gikk supert :-)

Syntes denne gang at det er fryktelig ille å ikke vite når prinsessa kommer jeg.. syntes du er heldig som vet ;-)

Skrevet

Herregud så spännande! :0)

Ha en fin dag och hoppas du får njutit lite!:)

Skrevet

Så spennende! Nå er du vel ferdig allerede, eller holder på å sys, i hvert fall. Håper alt har gått bra med deg, blir spennende å lese fødselshistorie siden jeg skal gjennom det samme selv om få dager. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...