Gjest Gurimamma Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Her sitter jeg da, midt i bekmørket og er lysvåken! Våkner så og si hver natt og det er så og si umulig å få sove igjen. På sett og vis er jeg vel glad for det, men må innrømme at situasjonen er anderledes og ikke helt komfortabel. Trøster meg med at jeg ikke jobber for tiden og kan sove når som helst på dagen, så jeg skal ikke klage. Lurer veldig på om babyen har tenkt seg ut snart (til tross for at det er 6 uker til termin), for ryggen verker og magen er oftere og oftere vond på en merkelig måte.. Flere som opplever det slik, eller som kanskje kan si noe om hva dette skyldes ? Eller som rett og slett bare har lyst til å slå av en prat i lange nattetimer ?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 også våken. med noe pokkers bekken greier antar jeg. kom akutt og hatr ikke rier. er en dag over nå.. så hadde vært fint om de tok seg opp sånnsett.. men men... bare 3 timer og 20 min til bhg opner, håper en time to på puten etter å levert mini
Gjest Gurimamma Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Usj timene blir så lange på natta også, når man ikke får sove vel og merke.. Men deilig å slenge seg litt på dagtid En dag på overtid ja, da er du i hvertfall nærme målet. Håper det skjer noe snart
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 ja i grunn jeg også... men skal innrømme jeg gruer meg en del også selvom denne var planlagt så tett opp under storbror, gikk nå litt fortere enn jeg hadde trodd.(siden storebror er pergo spire ...) men pokker så vondt.. men er ikke rier så føler dette er bortkasta vondt altså ¨ kan de begynne med rygg smerter??
JellyButt Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Jeg er også våken! Ligger på barsel med en 4,5 time gammel jente på puppen. Er på tomannsrom så mannen måtte hjem alene denne gangen. Er varm, tørst, har irriterende etter-rier og lys våken. Vet ikke hvor noe er og rommet er mørkt. Vil liksom ikke romstere så mye og vekke "romkameraten". Men gidder ikke ringe etter noen heller så kan vel ikke være så fælt heller Har det vel egentlig fint alt i alt. Selv om litt frisk luft ikke hadde vært å forakte
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 åååeeee gratulerer så masse håper jeg snart er i samme situasjon hihi må være godt å fått nurket i armene <3
Gurine og gulla Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Sitter oppe jeg også. La meg i 23 tiden og måtte på do kl 03.00 men ikke snakk om å klare sovne i gjen.
Gurine og gulla Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Gratulerer så kjempe mye med datteren. Bra du koser deg med henne. Men utrolig kjipt å ikke ha eget rom da.
JellyButt Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Skal krysse fingrene for deg Var godt å få henne på magen ja. Og helt uvirkelig. Gikk ganske fort denne gangen. Men dette tomannsrom greiene likte jeg ikke mye. Satser alt på å få reise hjem i morgen tidlig. Spent på når det blir. De hadde vist en del fødsler i dag- jeg fikk faktisk siste sengen så hvor de skal gjøre av de andre visste hun ikke helt :/
JellyButt Skrevet 25. august 2011 #10 Skrevet 25. august 2011 Og takk for gratulasjoner Bah, nå lader mobilen ut også. Får vel prøve sove litt mens småen gjør det. Nekter å tro vi blir like heldige søvnmessig denne gangen og
Neen Skrevet 25. august 2011 #11 Skrevet 25. august 2011 Mee too lys vålen og den siste uken på denne tid:( Skjønner hva du snakker om smerter, da magen strammer veldig men tror ikke det er rier eller menssmerter... har vart nesten hver natt og veldig ubehagelig. Rier er en slags menssmerte? Har 4 uker igjen til termin og må ihvertfall vente 1 uke til til samboer kommer hjem fra utlandet. Hadde siste arbeidsdag i går og takk for det:)
Neen Skrevet 25. august 2011 #12 Skrevet 25. august 2011 Lest litt og er nok kynnere men hvorfor om natten når jeg slapper av...argh!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. august 2011 #13 Skrevet 25. august 2011 jeg fikk en times dupp sånn ca... våknet dorliger enn da jeg sovnet masse luft og ja dere skjønner.. så må snart være tom nå.. en del kynnere eller nesten rier tørr jeg si., er ganske vondt til tider.. tørr ikke håpe... blir jo sååååå skuffa. om de stopper som vanlig halsbrann fra h!"# i tillegg... tror jeg gir opp dem sovinga hverttall... ikke min natt dette
Pogoled Skrevet 25. august 2011 #14 Skrevet 25. august 2011 Våken for hundrede gang, men har ikke fått vært med i samtalen for mobilen har ligget til lading... Jeg er også lei, er en dag på overtid og lite/ingenting skjer... Sukk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå