Svirremirre Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Jeg er gravid!!! Hadde mensen t.o.m den 6. August, så jeg har tydeligvis klart å ha eggløsning, egget har fått festa seg og begynt å produsere masse HCG på 18 dager etter mens. IKM er vel om 10 dager hvertfall. lol Var samme sist og da var det 12 dager fra siste mensdag til positiv test, mista forrige gang i 6. uke så håper reka sitter denne gangen. <3 Tok egentlig bare testen i dag fordi jeg hadde fått en pakke i posten fra billigtester og ville teste hvordan de så ut og funka. Litt sjokka da vi ikke akkuratt prøver aktivt og trodde ikke jeg ville få positivt så tidlig... Så da måtte jeg ta en til litt senere i dag, positiv den og! Noen andre som er som meg og får så tidlig utslag? Jeg må jo ha eggløsning veldig tidlig i etter mens eller ha veldig høy HCG produksjon fra starten av.
klatrejenta Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Heisann Jeg hadde første dag i siste mens 2. juni og da jeg tok graviditetstesten 25. juni var den positiv. Normalt har jeg 28 dager syklus og var bombesikker på at eggløsninga kom 16. juni, men da jeg tok el-test da og fem dager frem i tid var det ikke antydning til EL. Trodde derfor at jeg hadde "misset" helt og regnet med at det forsøket var spolert. Da jeg tok en CB test den 27. juni viste den gravid og 2-3 uker siden unnfangelsen... ergo har jeg hatt eggløsning ganske mye tidligere, og muligens som en følge av veldig hyggelig kos i starten av pinsa. Har lest om at elskov kan forårsake EL og da har den kommet en snau uke etter første dag i siste mens. Så da stemmer det nok som ekspertene sier, ingen perioder er sikre perioder... og det er jo veldig hyggelig for oss som vil bli gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå