Gå til innhold

Lei av hetsen av ks damer!!!

Anbefalte innlegg

Det som er viktig er at barnet er friskt og velskapt, ikke hvilken måte det blir født på! Og tenk å si at de som har tatt ks ikke har noe å være stolt over.. Hallo?? De har gått med et barn i magen i 9 mnd, som har utviklet seg fra en bitteliten celleklump til å bli et fullstendig menneske. Er ikke det noe å være stolt over, så vet ikke jeg. Og ks er ingen dans på roser, greit en slipper unna smerter under fødselen, men tiden etterpå er mye verre. Da har en et vondt opr.sår på magen som gjør det umulig å bevege seg .Og løfte opp babyen og ligge med den på magen og kose seg med den er bare til å glemme. En trenger hjelp til alt de første dagene. Jeg kjente smerte i snittet i 6 mnd etter fødselen. Dessuten er det ikke så lett og få innvilget ks her i landet og de som får det har jo en særlig god grunn til det. Jeg tror dere som disser ks-damene verst, ikke vet helt hva det innebærer å ta ks. Tipper dere er ganske misunnelige fordi dere tror at ks damene slipper unna smertene, men da tar dere veldig feil.

Hilsen ei som har tatt et ks og hatt tre vanlige fødsler

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143508079-lei-av-hetsen-av-ks-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...