Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Husker at noen skrev et innlegg om dette for lenge siden, men jeg finner det ikke... Jeg har Britax Baby Plus og det går an å fjerne en pute i bilstolen under ryggen. Lurer på om denne skal fjernes etter hvert som babyen vokser? Tok den ut idag, og det ble plutselig mye mer plass. Hun har hatet bilstolen sin ekstra mye i det siste, og idag prøvde jeg å ta den ut en tur - ikke en eneste lyd kom fra henne.. Har liksom alltid lurt på hvordan hun skal få plass i det setet når hun begynner å nærme seg noen kg, hun er jo ikke blitt 6kg enda, og det har sett for lite ut, men med engang jeg fjernet den puten ble det MYE bedre!
Babyønske �� Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Den puta skal tas ut etter en stund ja, det kalles jo nyfødtinnlegg. Har Maxi Cosi og har tatt den ut rundt 3 mnd alder med begge mine. Og de har trivdes langt bedre. Hodestøtten har jeg latt være i litt lenger, men ser nå ved 4 mnd at det ikke er lenge til jeg må ta bort den også.
happybaby&mamma Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 sitter ikke hodestøtten fast i puta i ryggen? det gjør det på min maxi cosi
Løvinna82 Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 min også, tok den ut når det så ut til å være altfor trangt og varmt for babyen der. Det er jo på forskjelligr tidspunkt for ulike babyer vil jeg tro:)
Maia&Mathias <3 Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 hansen87: D gjør d på min maxi cosi også... Litt dumt d der! Kanskje d er noe nytt på de nye setene. Mitt sete er 3 år gammelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå