Inethea Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Sulten HELE TIA! Og hvis jeg ikke spiser kjenner jeg kvalmen etter 5-10 min og den er kraftig! kjenne meg skrubbsulten med en gang og kan spise masse mat. Litt trøblete med tanke på at jeg er på jobb og holder graviditeten hemmelig enda. Noen som har det på samme måten?
mulder Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Sånn hadde jeg det også, men det gikk heldigvis over da jeg var 9 uker
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Jeg har med meg 4 skiver på jobb, og de prøver jeg å fordele jevt ut over dager (før lunsj). Hvis jeg begynner å bli sulten og ikke spiser så kjenner jeg at kvalmen tar tak så da er det bare å stappe inn i hullet hehe Har heldigvis (bank i bordet) ikke gått noe opp i vekt enda, dvs litt nå de siste dagene, men så har jeg hatt full forstoppelse også (beklager detaljer) så jeg regner med at den ekstra vekten forsvinner snart.... Jeg har en del å gå på, så vil prøve å gå minst mulig opp i vekt dette svangerskapet... Har STORE planer for trening i permisjonstiden, så gjennstår det å se om jeg klarer å fullføre planene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå