Thalila Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Hva er deres meninger/erfaring eller tanker om de? Var i butikken en tur å synes Simo var både pen og veldig lett å trille med go fjæring. Emmaljungan synes jeg er litt stor. Men er for at jeg selv er ganske lita og tynn så følte meg nesten litt bortgjemt. + Prisen er mye dyrere, men de er penere igjen da. Hva tenker dere??
dutta*2 Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Vi kjøpte Emmaljunga fremfor Simo fordi jeg jobber i bhg og har bedre erfaringer med disse vognene enn Simo....
Lykkelita<3 Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Vi har bestilt Emmaljunga, rett og slett fordi jeg synes den er penest. =P Er enig i at den er litt stor, men det var noe vi så etter da vår lille kommer i desember (fint med god plass i vognbagen da). Simo er vel egntlig ca samme størrelse?
Major HotLips Houlihan Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Jobber i barnehage og mener Emmaljunga definitivt best. Skal kjøpe edge duo selv.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Vi vurderte også disse to, men nå har det seg at de er like store disse vognene. Men pga utseende ble det Emmaljunga Edge Duo med classic crome understell (liker ikke det teleskophåndtaket som er på det andre understellet) Jeg er mest for å ha store vogner, har hatt det til de to største barna og ville ikke hatt noe mindre!!! Deilig med diger bag når man skal stappe nedi en diger voksipose (classic).....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå